מתמודדי "המירוץ למיליון 4" נחשפים

10348604_757239744348662_6305581776840121294_n
14 זוגות ישראלים ישתתפו בעונה הרביעית והחדשה של "המירוץ למיליון" הכירו את המשתתפים החדשים והזוגות המפורסמים. "המירוץ למליון 4" מ- 22/11 , ימי רביעי ושבת בשעה 21:00, ב"רשת"

העונה תיפתח בשני פרקי השקה גדולים ולפי ההפקה העונה תתחיל בטוויסט חדש.  14 הזוגות חולקו לשתי קבוצות של 7 זוגות והוזנקו למירוץ בו זמנית, כאשר אין להם מושג על קיומה של הקבוצה השנייה. רק בנקודת הסיום יגלו הזוגות שהם לא לבד.

וובה ואלה – אקסים, עולים חדשים, פ"ת.
וובה בן 27 ואלה בת 25. עולים חדשים, מעל 7 שנים בארץ. אלה עלתה לארץ בגיל 19.5 והחלה לעבוד בסופר מרקט ושם פגשה את וובה. אלה היא כנה, מצחיקה ופלפלית אמיתית. וובה פריק של ניקיון, מעיד על עצמו שהוא רומנטיקן חסר תקנה. שניהם עלו לארץ ומצאו בית אחד בליבו של השני. לאחר זוגיות קצרה, נפרדו והיום הם חברים הכי טובים. ביחד מוכיחים לישראלים שלמרות המבטא והקושי בשפה, הם שווים כמו כולם.
"הכרנו בחצי חינם, אלה עבדה בבונז'ור ואני במחלקת אוכל מוכן"

פנינה וחן – אשת עסקים וביתה מת"א.
פנינה בת 59 וחן בת 21. פנינה, נשואה בשלישית, הייתה זמרת, שחקנית, חברת כנסת וכיום היא מנהלת עסק גדול ורב תחומי הנושא את שמה.פנינה מאוד קנאית לטיפוח שלה, היא מעידה על עצמה שהיא לא אמא קלאסית אך עם זאת מאוד אוהבת לבשל. חן נולדה באוקראינה ואומצה בגיל צעיר ע"י פנינה ובעלה הקודם משה חיים. משוחררת טרייה, גרה עם אמה. עובדת באתר האינטרנט של פנינה בקשרי לקוחות. חן חולמת לשנות את הדימוי של אמא שלה ולכן גם באה למירוץ – רוצה שהאנשים בבית יכירו את הצד העסקי והאסרטיבי של אמא שלה ולא רק את החיקוי, שיידעו מי זאת פנינה רוזנבלום האמיתית , האמא החמה והחברה.
"אתם קוראים לה פנינה, אני קוראת לה אמא"

רוני ויעל- אחיות, זמרת ושחקנית, ת"א
רוני בת 28 נשואה, ויעל בת 32 נשואה ואם לילד, גרות בת"א. רוני זמרת ורקדנית המכונה גם 'רוני סופרסטאר', היא אנרגטית וקופצנית, מגיל קטן אהבה וחלמה לעשות את מה שהיא עושה היום. מעידה על עצמה שהיא אופטימית, נודניקית ותחרותית. יעל, שחקנית ומטפלת בדרמה בבי"ס לבעיות התנהגותיות, נינוחה, מצחיקה, מפחדת מהרבה דברים, אבל גם רוצה להתעמת עם הפחדים ולהוכיח לעצמה ולאחותה שהיא פייטרית.
יש בניהן קשר קלאסי של אחות גדולה וקטנה. רגישות מאוד אחת לשנייה, ומאמינות בעצמן שיוכלו להגיע לגמר, רוני תהיה זאת שתנהל את רוב המשימות, ויעל היא זאת שתרגיע את האווירה.
"לחזור ולהיות 24/7 אחת עם השנייה זה משהו שכבר לא היה לנו הרבה מאוד זמן"

טום ואוריאל – חברים הכי טובים, עורך מוסיקלי בMTV- וכוריאוגרף, תל אביב.
טום בן 20 ואוריאל בן 25, שניהם מת"א. אוריאל, רקדן ופרפורמר, בגיל 13 יצא מהארון, דמות מוכרת בקהילה הגאה. טום, עורך ומגיש בMTV-, יצא גם הוא מהארון בגיל 13. אין לו אקסים ולטענתו הוא רווק נצחי ומפונק. השניים הכירו במסיבה כשטום העריץ את אוריאל ורצה לבלות בחברתו ומאז הם חברים הכי טובים כבר חמש שנים. קוראים אחד לשני לולי ולולי. לשניים שפה מיוחדת ומצחיקה, הם חדים ומביאים איתם המון רגש ובאותה נשימה גם המון קלילות
"לאנשים שלא ראו דמויות כמונו זה יהיה מעניין לראות אותנו"

טילטיל ומזרחי – חברי ילדות, נהג מונית ובעל עסק להמרת כספים, ת"א.
"טילטיל", בן 38 נשוי ואב לשניים, ומזרחי בן 37, גרוש ואב לילד. גדלו בנחלת יצחק בתל אביב, וחיים בה עד היום. כחברי ילדות בין השניים יש אהבה גדולה. טילטיל, נהג טקסי (לא מונית!), אוהב להצחיק אנשים ולעשות להם טוב על הנשמה, את הכינוי טילטיל קיבל בצעירותו כששיחק כדורגל והיה מהיר כמו טיל. הוא בא למירוץ כדי להתעמת עם הפחד הגדול – "כל משימות המירוץ למיליון". מזרחי מעיד על עצמו שהוא בחור רגיש ומעט חרדתי, מעביר דברים בקלות ומשתדל לא להתחרט על העבר.
כשהם יחד, אין רגע דל, אוהבים בדיחות, ציטוטים מסרטים ישראלים עליהם גדלו ואת אריק איינשטיין.
"אנחנו brother אבל לא מאותה mother"

מאירי ודניאל – שותפים עסקיים וסטודנטים למנהל עסקים , ירושלים.
דניאל בן 25 בנם של מתי הלחמי ודודו טופז ומאירי בן 24. דניאל איש עסקים בתחומי נדל"ן, החלום שלו זה לעשות את ה"אקזיט" הכי גדול במדינת ישראל. בחור ספונטני, לארג' וקשה לו עם דחיית סיפוקים. מאירי יזם ולומד מנהל עסקים, מעיד על עצמו שהוא בחור רגיש, אוהב וצריך סביבו אנשים רוב הזמן. מאירי מעולם לא ניהל מערכת יחסים ארוכת טווח וטוען שלא הייתה לו אף פעם אהבה אמיתית. שניהם חולמים להיות אנשי עסקים מצליחים ומנכ"לים של העולם. דניאל טוען שאין איש סוד כמו מאירי, מאירי חושב שדניאל חייב להבין שלא כולם ספונטניים כמוהו, שלא כולם כאן ועכשיו. יש בניהם דינמיקה עם הרבה עקיצות על השוני הזה. יש שם הרבה ביקורת אחד על השני אבל היא באה מאהבה ודאגה כנה
"אבא היה אומר, "לך, אבל חסר לך שאתה לא מנצח"

אירית וסיני – אם ובת , מורות לחינוך גופני, קיבוץ עין חרוד איחוד.
אירית בת 54 וסיני, בתה הבכורה בת 31, שתיהן מורות לחינוך גופני המאמינות שכמחנכות יש להן שליחות. אירית היא אישה שמחה, חיובית, ספונטנית ומתרגשת עד דמעות מנופים וטבע. סיני מעידה על עצמה שהיא טיפוס קליל, אוהבת להתנסות בחוויות, אכפתית, אוהבת תחרות, ויכולה לבכות בשנייה אם משהו לא הולך לה כמו שהיא רוצה. יש ביניהן מערכת יחסים משעשעת ומקסימה של אם ובת, השתיים מאמינות בקשר כן ופתוח, הן משתפות אחת את השנייה בכל מה שעובר עליהן אך גם מרגישות בנוח לבקר זו את זו.
"אמא שלי חרדה לקראת המירוץ והיא מכניסה אותי לחרדות שלה"

גל וליאל- זוג מאורס, אשדוד.
בני 26 מאשדוד, זוג יונים בלתי נפרד. סיפור אהבה שנמשך מבי"ס היסודי ועבר תהפוכות רבות. ליאל מעידה על עצמה שהיא פלפלית, דרמה קווין שאוהבת לריב אבל מיד אח"כ להשלים. גל, שאפתן, חברותי, אוהב להיות במרכז תשומת הלב , חשוב לו איך שהוא נראה ולכן מבלה הרבה מזמנו במכון הכושר. את מטלות הבית אוהבים הזוג לחלק ביניהם שווה בשווה: ליאל אחראית לכלים ולניקיון השוטף, גל מבשל ואחראי על תחום הכביסה, הוא לא נותן לאף אחד בבית לעשות כביסה, גם לא לאמא שלו.
"הצעתי לה נישואים ביומולדת שלי כי היא המתנה הכי יפה שיכולתי לקבל"

יפה ובועז- חובבת שירה עברית ובנה.
יפה, בת 57 מראש העין, ובנה בועז בן ה27 מקריית אונו. יפה בעלת אנרגיות בלתי פוסקות, מעידה על עצמה שהיא לא מסוגלת לשבת דקה במקום, אוהבת לדבר, לשמוח ולשמח, לצחוק, היסטוריה, לשיר ולחלל בחליל. בועז, ההיפך הגמור מאימו, שקט, פרקטי, חושב בהיגיון, שקול ומחושב. מעריץ את אימו על כך שגידלה כמעט לבד 4 ילדים ועבדה קשה כדי לפרנס אותם. בין השניים יש קרבה מרגשת ומיוחדת, יפה הייתה רוצה לגרום לבועז להיפתח, לדבר על הרגשות שלו, לחוות וליהנות, ובועז היה רוצה שאמא תהיה מדויקת ופרקטית יותר.
"צריך למצות את החוויה הזאת עד תום כי היא חד פעמית"

רז ואלכסה- בני זוג, דוגמנית בינלאומית ויהלומן, ת"א.
רז בן 29 ואלכסה בת 21. אלכסה דוגמנית בינ"ל יפיפייה, אמביציוזית, דעתנית וחזקה שעובדת הרבה בארץ ובחו"ל. רז, מתעסק ביהלומים, בן זקונים אחרי שתי אחיות, נסיך אמיתי, מטרוסקסואל שדואג לטיפוח שלו הכולל פן עוד מגיל 17בעברו חלם להיות שחקן אבל חוסר היציבות של המקצוע הרתיע אותו. זוג מאוהב והם לא מתביישים להראות זאת. עברו לגור יחד כבר אחרי חודשיים, אלכסה מעידה על עצמה כטיפוס מאוד קנאי ורז מצידו נהנה מתשומת הלב. על פניו רז יכול לשדר סוג של אדישות אך בפועל הישארותו סלע איתן שהיא יכולה לסמוך עליו הופכת את הקשר שלהם ליציב. "אנחנו חולים על להיות יחד"

שי ועדי – תאומים זהים, יבואני מותג כפכפים, אילת.
בני 27. שותפים לניהול חנויות נעליים. אילתים שזופים ויפים, עדי בזוגיות עם נוי, החברה הצמודה, ושי נהנה מחיי הרווקות. השניים לא ניתנים להפרדה, הם עובדים ביחד, גרים ביחד ומבלים ביחד. שי ועדי רבים כל הזמן. מצד שני, כל ויכוח כזה גם מסתיים תוך דקה והם תמיד שם אחד בשביל השני. הם אומנם נראים אותו דבר אבל מאוד שונים באישיותם ומעידים כי בצמד שי הוא "המוח" ועדי הוא "הרגש".
"אם אנחנו ביחד במאה אחוז אף אחד לא יכול עלינו"

שי ושני- החבר הכי טוב של בעלה, לולן ובעלת צימר, עין יעקב
שי בן 28, נשוי ואב לשניים ושני בת 27, נשואה. שי הוא מושבניק פשוט וגאה, שמתגעגע לימים בהם היה ילד ושיחק בשדות ולכלך את ידיו בכתמי רימונים… שני, נשואה לאהבת חייה, רונן, ומנהלת ביד רמה וילת אירוח במושב. שני מעידה על עצמה כלוקחת סיכונים, חושבת בגדול ושואפת להיות אשת עסקים מצליחה. לצופה מן הצד הקשר בין השניים מזכיר יחסי אח גדול ואחות קטנה שמישהו הכריח אותם לגור באותו בית. הם מכירים אחד את השנייה מעולה, חברים טובים, דעתניים. אוהבים לצחוק על העולם, על כולם ובעיקר אחד על השנייה."יהיו ריכולים, יהיו דיבורים, "ההוא הלך עם אשתו של ההיא", אבל לא משנה מה יגידו, יחד ניקח את המיליון"

יוכי ולינור – חברות, חוזרות בשאלה .
יוכי ולינור בנות 24. יוכי מגיעה מבית חרדי אדוק בעל חשיבות וייחוס, יש לה שניים עשר אחים ואחיות. בגיל 15 התאהבה בבחור ובחרה לעזוב את הבית והחלה בתהליך של חזרה בשאלה. לינור גם היא מגיעה ממשפחה מסורתית, עובדת כטלפנית ובונה ציפורניים בקריית אתא. למרות שהשתיים חוזרות בשאלה שתיהן עדיין מאוד מאמינות. לשתיים שפה משותפת משלהן, הן מחזיקות ומחזקות אחת את השנייה. שתיהן בחרו ללכת עד הסוף עם האמת שלהן ולא לפי תכתיבים של החברה. בזוגיות שלהן הן מעידות כי יוכי היא הרציונל ולינור היא הרגש והאימפולסיביות. לינור מושכת את יוכי קדימה, ויוכי מחזירה את לינור לקרקע כשהיא מרחפת.
"האהבה שלנו אחת לשנייה היא אהבה שאינה תלויה בדבר"

צוקי וחוטי – אשת מכירות וקוסמטיקאית, בנות דודות, פ"ת.
צוקי, בת 29 עקשנית וקשה כמו צוק וכך קיבלה את כינוייה "צוקי". אנרגטית וצמאה לתשומת לב. בוחרת ליהנות מהחיים כל רגע שהיא נושמת. "חוטי" היא טום בוי את כינויה קיבלה על היותה רזה וגבוהה כמו חוט. תמיד תשאף להקליל את הסיטואציה , אין לה סבלנות 'לחפור' על שטויות.
כמו כל בנות דודות ביחד מגיל אפס יש להן הומור משלהן, ואוהבות לחקות כל מיני דמויות מחייהן. הבסיס של כל הוויכוחים שלהן הוא ההבדל העיקרי ביניהן- צוקי האישה וחוטי הגבר במערכת יחסים הזאת.
" החברות שלנו היא חברות של בעל ואישה, צוקי יותר רגישה ואני יותר קרה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן