אורלי ויינרמן מגיבה "אני לא נגדכם אני נגד הממשלה"

1_175806225 (1)

השחקנית אורלי ויינרמן' תוקפת את אתר "וואלה" ומסבירה למה רשמה את הפוסטים נגד ישראל "מעולם התביישתי בכם, אני מתביישת בממשלה"

הי לכולם!!! ואחרי שהוצאתם בטח רק רבע קיטור עלי, וזה לא אשמתכם, גם לא הרבע, כי כפי שמנהלי המדינה שולחים אותכם לההרג בשביל טובתם של אנשים זרים לכם שגרים בבטחה באמריקה ומנהלים משם חצי עולם, ועל החצי שהם עוד לא השתלטו הם מנסים להשתלט, הם שלחו אותכם (בעזרתו הנדיבה של אתר וואלה) לטרוף אותי!! אז כמה עובדות שנעמיד על מקומן, כי כתבות הסתה הן מאד מסוכנות!!! וזה מה שעשו באתר הזה לצערם.

גם תוכלו לבדוק כי לא נגעתי ולא הסרתי כלום מאז פרסומה של הכתבה, תוכלו לדפדף אחורנית ולראות, במיוחד לא חסמתי את הדף שלי ולא נעלתי אותו לחברים בלבד, כי גם עכשיו אתם חברי, חברים שאני צריכה לסלוח להם ולהבין לליבם, שהם היו מוסתים ובלהט הרגשות של מה שקורה בארץ הציתו אותכם בשניה ולא לקחתם את הזמן לבדוק מה עומד מאחורי ההסתה שעשו לכם. אז ככה: מעולם לא התביישתי בכם, המדינה מבחינתי מנוהלת על ידי אנשים שמשרתים אינטרסים זרים של קבוצה שיושבת לה רחוק ושולטת בחצי עולם, בכל הפוסטים שלי אני מציינת שזה מה שקורה, שנים של מעורבות חברתית ופוליטית גרמו לי להבין מי נגד מי.

הבושה שלי היתה בטרולים ששרותי הבטחון בארץ שמו להטריל אותי בדף שלי. מדינה שהשתלטו עליה אנשים שלא משרתים את האינטרסים שלנו כאזרחים, ותאמינו לי שכל יום בשנים האחרונות נאבקתי על דברים בשבילכם, וגם דאגתי לקבוצות גדולות ושונות של אזרחים מכל הארץ, ואני לא מאחלת לאף אזרח לא במדינתינו ולא בשום מדינה בעולם כל רע, כזו אני. לכולכם, על אף שגררו את חלקכם ביממה האחרונה לאחל לי כל מיני דברים, ולהגדיר אותי בכל מיני צורות, אני לא מאחלת רע.

תסתכלו טוב בכל הפוסטים שלי בחיים לא איחלתי למישהו שחס וחלילה יקרה לו/לה משהו, ולכן ביקשתי שאלה שדורשים ממכם לצאת למלחמה בכזו התלהבות שיצאו בעצמם!! במלחמה יש הרוגים לכל הצדדים ולכן לא רציתי שתצאו למלחמה. גם בכל מבצע ומלחמה שהיתה, לא רציתי שאף חייל יקריב את חייו למען ביטחוני, כזו אני!! אם התלונה שלכם כלפי היא על כמות הפוסטים שאני מפרסמת שמביעים את כאבי על צד אחד יותר, אז אם תבדקו את המספרים של הפצועים וההרוגים באותו הצד תבינו שזה באותה פרופורציה. גם אתם כולכם בטוחים שמה שהתקשורת מספרת לכם בקשר למי התחיל מה ומה היה לפני, הוא מדוייק, אבל כמו בכתבת ההסתה הזו שבשניה הדליקו אותכם נגדי, ככה אותה תקשורת עושה בכם מה שהיא רוצה, ושליטיה נהנים מהתוצאה.

לדוגמא, הפוסט של ההפגנה בצרפת שלידו כתבתי טוב! היה לאחר שהוציאו חוק שאסר על הצרפתים לצאת להפגנות בנושא, זה לא היה נראה לי כל כך דמוקרטי והצרפתים שמו פס, אבל את ההקשר הזה שכחו לשים לכם בכתבה, מעניין למה…..הסתה? במלחמות מעורב הרבה מאד כסף, תעשיות מלחמה הן התעשיות הכי גדולות שיש לארצות הברית, ויש לה גם 900 בסיסי צבא בכל העולם, וזה בעיקר מה שיש לה להציע לו… עצוב! אבל זו הבחירה שלכם אם אתם רוצים להאמין לכל מה שמוכרים לכם. אם תתעוררו יהיה הרבה יותר טוב גם לכם וגם לכל האנושות. אז רק תזכרו שאני מאחלת לכם כמו לכל שאר האנושות רק טוב!

ומשהו אחרון: האנושות היא אחת, אנחנו כולנו אחד! ומי שמנסה להפריד אותנו מנסה למשול בנו, וזה לא לטובתנו, הוא/הם מפרידים את עצמם מהאנושות כולה. זהו חפרתי, אבל גם אתם לי. מתנצלת שלא היה לי זמן לעבור על כל הקללות שלכם, אבל על אחת שכן… שמו לי ליד תמונה שלי עם סודאנים סומלים וארטיראים קללה שאני זונה של ערבים, אז ניסיתי לשמור על הומור ושאלתי: אם הם לא ערבים אלה שבתמונה אם זה משנה…? מנסה להיות חמודה :))) תנסו גם ו Peace לכם ולכולם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן