נינט מבריזה, עוז זהבי וחן אמסלם חוגגים סיום עונה של זגורי אימפריה

מסיבת הסיום החגיגית ועמוסת הכוכבים של סדרת הלהיט הגדולה של השנה, "זגורי אימפריה" של HOT. התקיימה אמש ונעלה את עונתה הראשונה עם למעלה מ-10 מיליון הזמנות ב- VOD, נינט טייב המאורסת הטרייה הבריזה.

משפחת זגורי התייצבה (כמעט) בנוכחות מלאה: משה איבגי, שדמותו בבר אמנם תלויה בין חיים ומוות, אך הוא היה נראה חי מתמיד וענטז מול הפלאשים. מיד אחריו התייצב הבן הסורר, עוז זהבי, הלא הוא אביאל, במראה מזוקן והיפסטרי, שהגיע נטול החברה. את מרב תשומת הלב קיבל הזוג המלכותי, יוצר הסדרה מאור זגורי ובת-זוגו חן אמסלם (המגלמת את אבישג), שנראו מאוהבים מתמיד.

שרה פון שוורצה (ויויאן), כמעט בלתי מזוהה עם תספורת המיילי סיירוס החדשה שלה, הגיעה עם בתה וניצלה עד תום את בר המשקאות (ואף הכריזה שהיא שיכורה).

ישראל אטיאס (אביתר) נראה כאילו הגיע היישר מחדר הכושר, בליווי חברתו, אייל שיקרצי (אביר) החמוד והצעיד הגיע עם החברה, שהייתה צמודה אליו כל הערב, דניאל סבג (אבישי) בילה עם חבריו לצוות השחקנים, יפית אסולין (מירי) דפקה איחור יחד עם בן-זוגה, יערה פלציג (שחר, הידועה בכינויה מיונז) הגיעה עם הבן-זוג, וחוה אורטמן, סבתא זגורי בכבודה ובעצמה, נאלצה להתעכב בגלל הצגה, ונחתה היישר אל רחבת הריקודים, שם רקדה עם הצעירים.

ליאור נרקיס, שהתארח בפרקים האחרונים לעונה והוציא לאחרונה סינגל מתוך הסדרה, "אני עף אליך", בא לתת כבוד. בסיום המסיבה הושמע השיר, וכוכבי הסדרה שרו ורקדו יחד לצליליו.

בלטו בהיעדרם המאורסת הטרייה נינט טייב, שהשמועות אומרות שהיא מסתתרת באולפן הקלטות בשרון, וקובי מימון שלא יכל להגיע בשל הופעה.

משה איבגי וחן אמסלם (ראובן שניידר)

שרה פון שוורצה חוה אורטמן ורני סער (ראובן שניידר)

יפית אסולין (ראובן שניידר)

מאור זגורי חן אמסלם ושרה פון שוורצה (ראובן שניידר)

חן אמסלם (ראובן שניידר)

יערה פלציג (ראובן שניידר)

ליאור נרקיס (ראובן שניידר)

עוז זהבי ישראל אטיאס ואייל שיקרצי (ראובן שניידר)

עוז זהבי (ראובן שניידר)

משה איבגי  (ראובן שניידר)

משה איבגי ואייל שיקרצי (ראובן שניידר)

תמונות: ראובן שניידר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן