כנסת ישראל נגד האח הגדול "תוכנית תועבה, מילים הורגות"

456776543

חבר הכנסת איתן כבל תקף בחריפות את ההסתה לרצח נגד ח"כ טיבי בהאח הגדול וסיפר שקיבל לינק לקטע המלא כפי שפורסם בפורטל עומרי חיון "מילים הורגות, צריך להדיח אותם"

שיחה ששודרה בערוץ 26 עברה קצת את הגבול ועוררה סערה בימים האחרונים בבית "האח הגדול" ובכנסת ישראל. הדיירים אחי נתן ואלדד גל-עד ניהלו שיחה על הגבול בחופש הביטוי של חברי הכנסת חנין זועבי ואחמד טיבי.

השיחה גלשה לפסים בוטים "איך אף אחד לא מוריד אותם? זה משגע אותי" אמר הדייר אחי נתן. השיחה הזו שודרה למרות האפשרות לא לשדר אותה לאחר החלטה על הרחבת מנגנון ההשהיה בערוץ 26.

לאחר הפרסום בפורטל עומרי חיון, הפקת "האח הגדול" נזפה בדיירי הבית וטיבי מצידו התעצבן עוד יותר ופירסם בפייסבוק את הכתבה מהאתר ורשם "אם ההסתה לרצח היתה נגד נתניהו או פרס או חכ יהודי האם המסית היה נשאר בתוכנית או מסולק מיד?"

אתמול (שלישי) התקיים דיון בכנסת על הפרשה "מלים הורגות" אמר חבר הכנסת איתן כבל. יור הכנסת אדלשטיין בתגובה ענה: הענין הועבר לקצין הכנסת וכינה את תוכנית האח הגדול:״ תוכנית תועבה״

עוד נודע לפורטל עומרי חיון כי ח"כ טיבי לא הסכים לקבל את ההצעה להיכנס לבית האח הגדול כדי שיתנצלו בפניו אישית ומלשכתו נמסר כי הוא מחכה לתוצאת בדיקת המשטרה.

״אנחנו מאוד מאוכזבים מהחלטת האח הגדול לא להדיח אותם לאלתר׳ אמר אחמד מוהנא עוזרו של חכ טיבי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן