צפירת הרגעה: חן טל לא נכנסת לבית "האח הגדול"

hh

בימים האחרונים נפוצו שמועות על כניסתה האפשרית של אושית הרשת חן טל לבית "האח הגדול" אבל בתגובה ראשונה היא אומרת לפורטל עומרי חיון "אני עובדת על סרט תיעודי"

>>> חנטל לא אבל מי כן? הקליקו
יחצנית המסיבות ואושיית הפייסבוק חן טל נעלמה בשבועות האחרונים אבל שמה הופץ כמו אש בשדה קוצים לאחר שמועות שסיפרו כי עתידה להיכנס לבית האח הגדול בעונה השישית.

ליהוקה של טל, אושיית פייסבוק אולי מהפרובוקטיביות ביותר שידעה מדינת ישראל, אומנם נשמע כמו רעיון לא רע ואף כזה שיביא המון צפיות ל"קשת" היא עצמה אף פרסמה סטטוס מרמז בדף הפייסבוק שלה מה שגרר אלפי סטטוסים ופוסטים בטוויטר.

hental2

אבל לצערכם או לשמחתם לפורטל עומרי חיון נודע כי טל לא תיכנס לבית "האח הגדול" היא זרמה עם השמועה אבל בכלל עובדת על סרט תיעודי על חייה.

חן טל בתגובה: "אני לא משתתפת ב"האח הגדול 6". גם בשנה שעברה אמרו שאני נכנסת לבית, השנה החלטתי לזרום עם השמועה – אני מתחילה לעבוד על סרט תיעודי על החיים שלי שעתיד להיות משודר בטלוויזיה ולכן כתבתי את הסטטוס ההוא"

שימו לב: אחרי שבשנה שעברה חשפתי 9 מתמודדים – מחר (ראשון) וגם ביום שני נחשף את מתמודדי "האח הגדול 6" קודם בדף הפייסבוק הרשמי של הפורטל ואחרכך כאן באתר! מומלץ לעקוב!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן