אביב גפן צחק על מעריץ שהזמין אותו להופעה שלו באסמס

גff

סיפור היום: אביב גפן פירסם בדף הפייסבוק שלו שיחה שהוא צוחק על מעריץ ששלח לו הודעות אסמס מה שגרר סערה ברשת נגד גפן "מעפר באת ולעפר תשוב" רשמו המעריצים בעמוד הפייסבוק הרשמי של הזמר.

אביב גפן חוזר למסך בעונה החדשה של "דה וויס" ונראה שעל הדרמה הראשונה שלו הוא יכול לסמן וי גדול. גפן פירסם בדף הפייסבוק שלו צילום מסך מתוך הודעות טקסט שקיבל לטלפון הנייד הפרטי שלו ממעריץ שהוא לא מכיר. בהודעות ששלח גפן הוא הסתלבט על המעריץ שהזמין אותו להופעה בבר "קטן ושכונתי".

אבל בשביל אביב גפן זאת בטח לא הפעם הראשונה שהוא מסתבך עם גולשים ברשת. ונראה שבכל פעם מחדש זה לא עוצר אותו מלהגיד את דעתו בצחוק או בציניות. גפן העלה את השיחה לדף הפייסבוק ורשם "החלטתי באופן חד פעמי לענות למעריץ שאני לא מכיר" התמונה המדוברת גרפה יותר מ-13 אלף לייקים אבל הצליחה לעורר את זעמם של עשרות גולשים ואוהדים של הדף "לא יצאת גבר. ולא כל הכבוד. אתה בסה"כ זמר. לא אלוהים." רשמה הגולשת אורה מרים.

אביב

הגולשת אביטל לוי התעצבנה ותקפה את גפן "מכר את נשמתו למפלצת רייטינג נהיה ביג שוט. שכח את ההופעות הקטנות והאינטימיות שלו בתחילת הדרך , כאלה שהיו מגיעים אליהם 10 אנשים. בלי המעריצים שלך אתה כלום. " עשרות ומאות גולשים עשו לייקים לתגובות שיצאו נגד גפן והמשיכו לתקוף ללא הפסקה "מעפר באת ולעפר תשוב,כמו כולנו .שחצן חסר תקנה" נרשם באחת התגובות הקיצוניות.

הדיון על הבחירה של אביב גפן לפרסם את השיחה נמשך גם בזמן כתיבת שורות אלו. אביב אומנם לא הגיב לאף אחד אבל יש מי שכבר יוצא להגנתו "לא להאמין שאף אחד לא הבין את הציניות הרגילה שלו" רשם אחד המעריצים.

אבל לסיפור הזה יש כמה צדדים ואלו השאלות שאנחנו אולי באמת צריכים לשואל את עצמנו: 
האם שבירת הדיסטנס הכל כך אופייני למציאות הוירטואלית לפעמיים לא עובר את הגבול? האם זה לא באמת חצוף מדי לשלוח הודעת אסמס לאדם שאנחנו לא מכירים (מי יודע כמה הודעות בסגנון הוא מקבל)? והאם לפני 20 שנה היה מקובל לשלוח הודעת אסמס כזו לאביב גפן?

אז בקיצור נשאל אתכם – ציניות משעשעת או שאביב גפן הוא בעצם אלוהים? טקבקו לנו את דעתכם!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן