הקומיקאי ירון ברלד נעצר ונחקר בחשד לתקיפה של נערה בת 17

ranirahav_c
מה קורה לכוכבי "קשת"? הסטנדאפיסט וקומיקאי ירון ברלד נעצר בחשד לתקיפת נערה בת 17 תושבת חדרה שהגישה נגדו תלונה. ברלד בתגובה ראשונה "אין צורך בצו איסור פרסום אני לא אשם"

>>  האם ירון יודח מ"ארץ נהדרת?" כל הפרטים יחשפו בשעות הקרובות רק לחברים שלנו בפייסבוק

הקומיקאי המפורסם ירון ברלד שמככב בפריים טיים של ערוץ 2 ו"ארץ נהדרת" נעצר אתמול (ב') לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה נגדו בחשד שתקף נערה בת 17 תושבת חדרה.

לפי החשד, השחקן הגיע במוצאי שבת לביתה של הצעירה ואסף אותה מביתה במכוניתו של הצעירה בחדרה אסף אותה באוטו שלו ולפי המתלוננת תקף אותה לאחר שנגע לה בחזה.

כזכור, לפני שלושה חודשים התפוצצה בישראל פרשת אייל גולן  "הזמר המפורסם", שאז היה חשוד בקשרים אסורים עם קטינות, על פי החשדות שהתפרסמו אז, הקטינות  בפרשת גולן קיבלו מתנות ומוצרי יוקרה ואף כסף בתמורה ליחסים.

>> רוצים להוציא את האמת? לחצו כאן ושתפו את הכתבה בדף הפייסבוק שלכם

בחודש שעבר נעצר שחקן מתיאטרון "הקאמרי", שנחשד בניסיון לביצוע מעשים אסורים בקטין. השחקן המפורסם נחקר במשטרה לאחר שהתכתב עם אדם שהתחזה לבן 14. על פי החשדות, השחקן קיים מספר שיחות באינטרנט עם המתחזה, בלי שידע עם מי הוא משוחח.

לפורטל עומרי חיון נודע כי כרגע החקירה רק בתחילתה וירון ברלד עדין נחשב כחשוד במעשה ולא אשם. עוד נודע לנו כי ירון ברלד אישר למשטרה כי הכיר את המתלוננת אבל הכחיש כי תקף אותה מינית. במשטרת חדרה שחררו את השחקן למעצר בית בן 5 ימים.

בהפקת "ארץ נהדרת" כבר ביטלו את הצילומים של ירון ברלד לשבוע בגלל מעצר הבית. טרם הוחלט איך יפעלו בערוץ.

ירון ברלד אמר בתגובה "אני רוצה שצו איסור הפרסום יוסר כמה שיותר מהר, באמצעות עורך הדין שלי אנחנו מנסים לבטל את הצו – אני לא אשם"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן