תחקיר פורטל עומרי חיון: משתתפי "האח הגדול" ומקרובים להפקה "האח הגדול מתערב לטובת טהוניה רובל"

3454

האח המכור? טענות להתערבות הפקת האח הגדול לטובת הדיירת טהוניה רובל – מיני תחקיר פורטל עומרי חיון חושף: מתמודדים, משפחות ואנשי הפקה טוענים: הדיירת טהוניה רובל היא חביבת ההפקה ו"האח הגדול" יורם זק עצמו . האם יש אפליות לטובתה והתערבות כנגד כל הסיכויים כדי שטהוניה תזכה?

מתמודדים שיצאו מהבית, טענו לא פעם כי הדיירת טהוניה רובל זוכה להטבות מ"האח הגדול" מה באמת קורה מאחורי הקלעים של תכנית הריאליטי הנצפת במדינה?

אחת מאותן דיירות לשעבר היא פאולינה אלברשטיין. באחת מהשיחות שלא שודרו בזמן שהותה בבית האח היא אמרה :"היא עושה פה מה שבא לה, האח הגדול מפחד ממנה והוא נותן לה  את מה שהיא רוצה אנחנו כמו בובות שלו בבית הזה".

מלבד אותם דיירים, טוענים גם במשפחת מיילי שהדחתו של גילי  אינה  אך ורק קשורה לקללות הבוטות שלו, אלא גם ליחס החם שמקבלת טהוניה ולכך שהתחרות על הזוכה העונה הייתה בין גילי לטהוניה .

"כל העריכה של העונה הייתה לטובת טהוניה. למה לא הראו את ניבולי הפה שלה? למה רק רגעים שהיא בוכה ועצובה? האם זה תכנית שמשקפת מציאות או תכנית שמשקפת את המציאות של יורם זק?", אמרו לפורטל עומרי חיון מקורבים למשפחת מיילי.


>> צופים דרך הטלפון? לחצו כאן לצפייה בפרק

בשיחה אחרת שהתקיימה השבוע וצונזרה אחרי מספר דקות בערוץ 20 טען הדייר אבי לוי "היא מקבלת פה הכל היא תגיע לגמר אנחנו פה כקישוט בלבד, ההפקה עושה מה שבא לה"

בשיחה עם שי (שם בדוי) עובד הפקת "האח הגדול" , הוא מספר כי קודקודי התכנית מאד אוהבים את טהוניה ולא פעם היא זוכה להטבות אישיות, כמו סיגריות ודברים נוספים כשהיא מאיימת לפרוש מהתכנית במידה ולא תקבל.

"כשהיא נכנסת לחדר האח הגדול שורר שקט בקונטרל, לא יודעים מה יקרה הפעם . האם טהוניה תשתגע ותדרוש לעזוב? הרי ברור שהעונה תתפרק אם היא באמת תחליט לעזוב את הבית".

עוד מוסיף עובד ההפקה "טהוניה היא דמות נהדרת אבל אין ספק שהעריכה עושה איתה חסד".

247524_109833382554425_915348743_n

בשיחה נוספת שהתקיימה השבוע בבית, טענה הדיירת ענת צאיג "נראה לך שהיא לא תקבל? היא תשרוף להאח הגדול את החדר. הוא יתן לה מה שהיא תרצה כמו תמיד, סיגריות, אוכל ואם לא, היא פשוט תגיד שהיא עוזבת".

אז האם טהוניה באמת מקבלת יחס חם ואוהב? הדיירת דורין סגול אמרה באחת השיחות בבית האח הגדול,שנמאס לה לראות את טהוניה מתנהגת איך שבא לה ועדיין היא זוכה לקבל הכל. "אם זה מה שקורה בתוך הבית אני לא רוצה לדעת כיצד מציגים אותה בעריכה התכנית".

בנוסף, בשבועות האחרונים נפוצו שמועות כי טהוניה היא האקסית של יורם זק , עורך התוכנית.  פורטל עומרי חיון בדק את הנושא ומדובר בשמועה ותו לא מיותר לציין כי יורם זק נשוי.

כרגע, לפי סקר פורטל עומרי חיון, טהוניה היא המתמודדת המובילה לזכייה ב"האח הגדול". למרות זאת, נראה שהרבה אנשים כועסים על היחס החם והעריכה המגמתית לה היא זוכה למשל באחד השיחות בבית האח הגדול סיפרה טהוניה על הרצון שלה לעשות סמים קלים ובשונה מעונות קודמות בחרה הפקת התכנית לא להתערב ולא לנזוף בה.

השנה הבאאז ל"האח הגדול" הוא הרבה יותר נמוך משנים קודמות ונראה שהפקת התכנית בוחרות לא פעם לעשות כרצונה כי פחות עיתונאים מתעסקים בנעשה בתכנית הנצפת בישראל. האם מדובר בתכנית ריאליטי שבאה לשקף את המציאות של ערוץ 20 או תכנית שהזוכה הוא לפי החלטה של עורך התכנית יורם זק? 

חלקים נוספים של התחקיר ישודרו הערב (ראשון) בתכנית עומריTV כאן בפורטל בשעה 22:50 – אל תחמיצו!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן