הלם בעולם הבידור: דנה רון נפרדה מבן זוגה יריב נתי

999

פרסום ראשון: אחרי 12 שנים של זוגיות צמודה, מגישת הטלויזיה, דנה רון, נפרדה מבן זוגה, סוכן הטאלנטים יריב נתי. לפי מקרובים מדובר במשבר שהתחיל בשבועות האחרונים והתפוצץ בפרידה. אנחנו מחכים לקאמבק!

עידכון הפרטים: 

היום לקחתי חלק בקמפיין של אורביט על פרידות בעולם שבחלקו פונים לזוגות למפורסמים שיפברקו את הפרידה שלהם. בארץ זיפנו את הפרידה של דנה רון ויריב נתי. הסכמתי לקחת חלק בקמפיין ולפרסם אותו בעיקר בשביל ללמד לקח את כתבי הבידור, שמזמן לא עושים את תפקידם ולא עבודים בצדק וממהרים לקחת כתבות מכתבים אחרים כמוני. שלא נדבר על מחיקת הקרדיט. יש מי שיכעס יש מי שיבקר, אבל היום עשיתי את אחד המהלכים הגדולים בקרירה שלי. למדתי אנשים שלהיות כתב זה להביא חדשות משלך (לא משנה באיזה תחום אתה כותב) ובטח לבדוק אותו טרם הפרסום, ולא להשתמש פעם אחר פעם בתוכן של אחר שעובד קשה מאוד בשביל אותם ידיעות.

דנה רון שחגגה היום (שלישי) את התכנית הבוקר האחרונה שלה לפני הפגרה, כמעט ולא הראתה שום סימן של צרות בחייה האישים. לפורטל עומרי חיון נודע כי היא ובן זוגה, יריב נתי, החליטו לפצל כוחות אחרי 12 שנים של זוגיות. השניים לעולם לא נישאו אך חולקים בית משותף יחד עם שני ילדיה של רון.

מוקדם יותר שינתה רון את הסטטוס הזוגי שלה בפייסבוק וכתבה פוסט "בדיוק כשאת חושבת שאנשים כבר לא יכולים להפתיע אותך…. פרידה זה לא דבר קל".

מקורבים לזוג סיפרו לפורטל עומרי חיון שמערכת היחסים של השניים ידעה עליות ומורדות אבל הם נחשבו לזוג יציב מאוד בתעשייה והפרידה הזאת מפתיעה את כולם.

בשעות האחרונות הטלפון של יריב נתי לא מקבל שיחות, אך לפני דקות גם הוא כתב סטטוס בדף הפייסבוק האישי שלו "אני לא מאמין אבל זה קרה… הלוואי ויכולתי להחזיר את הגלגל אחורנית".

דנה רון ויריב נתי בימים שמחים יותר

גילוי נאות: עומרי חיון הוא מכר קרוב של הזוג וכולנו מקווים לשמוע שזאת פרידה זמנית ולהתבשר על קאמבק ממש בקרוב.

את תגובתם של דנה רון יריב נתי לא היה ניתן להשיג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן