הלם הלם הלם: הסכסוך בין אופירה וברקו עולה שלב

את החדשות העצובות האלו כולנו כבר יודעים, אופירה וברקו כבר לא, אבל מה הפעם קרה בין הזוג? לא תאמינו! מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרנו עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה

רק אתמול דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי חדשות עצובות במיוחד פקדו את ביצת הסלבס והטלוויזיה, כאשר מי היה מאמין, אבל אחרי למעלה מ-6 שנים, שבהן שודרה מדי יום שישי, התכנית המוכרת, בבקשת 12 בהנחייתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', עתה יורדת התכנית מהמסך אחרי תקופה ארוכה שבה לא שודרה עקב המלחמה במדינת ישראל.

זאת ועוד, לא רק שהתכנית יורדת מהמסך לאלתר, גם תוכנית הרדיו הוותיקה והפופולרית שלהם ב-102FM לא תשודר יותר, הרקע לדברים הוא סכסוך בינו לבינה, שכאמור הוביל לפרידה מקצועית של השניים.

כזכור לכולנו, תוכנית האירוח בטלוויזיה בשידורי קשת 12 עלתה בנובמבר 2017, לאחר שאסייג וברקוביץ' כבר הגישו יחדיו תכנית ספורט מוכרת מאוד ברדיו כבר מ-2006.

אלא שעתה הסכסוך עולה מדרגה ושלב, ופורטל עומרי חיון חושף לכם כי אופירה וברקו הסירו עוקב האחד לשנייה בחשבונות האינסטגרם שלהם, מה שמעיד שהריב ביניהם גדול במיוחד.

כידוע לכולנו, הדיווחים בגין הפרידה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' אחרי תקופה של למעלה מ- 18 שנה, היכו בתדהמה רבה את הביצה. הזוג האוהב (בלשון עבר) שהיו כל-כך מזוהים כאחד הצמדים החזקים בתעשייה, התפצלו ובחרו להתרחק האחד מהשנייה, אחרי שנים רבות של עבודה משותפת.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן