נפרדנו כך: אופירה וברקו – הסוף

חדשות עצובות במיוחד לפניכם: אופירה וברקו נפרדים, מה הסיבה? ומה הוביל לכך? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרנו עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה

מי היה מאמין, אבל אחרי למעלה מ-6 שנים, שבהן שודרה מדי יום שישי, התכנית המוכרת, בבקשת 12 בהנחייתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', עתה יורדת התכנית מהמסך אחרי תקופה ארוכה שבה לא שודרה עקב המלחמה במדינת ישראל.

זאת ועוד, לא רק שהתכנית יורדת מהמסך לאלתר, גם תוכנית הרדיו הוותיקה והפופולרית שלהם ב-102FM לא תשודר יותר, הרקע לדברים הוא סכסוך בינו לבינה, שכאמור הוביל לפרידה מקצועית של השניים.

כזכור לכולנו, תוכנית האירוח בטלוויזיה בשידורי קשת 12 עלתה בנובמבר 2017, לאחר שאסייג וברקוביץ' כבר הגישו יחדיו תכנית ספורט מוכרת מאוד ברדיו כבר מ-2006.

גם כוכבים רבים ברשת ופליטי ריאלטי התייחסות לירידת התכנית מהמסך, כך לדוגמא כוכב "האח הגדול" שחף העלה שני סטוריז בהם כתב: "כל המדינה כרגע: 'זה הזמן להיות מאוחדים'. אופירה וברקוביץ':", כתב והציג צילום מסך מההודעה החדשותית על הורדת התוכנית. מיד לאחר מכן הוא הוסיף סרטון קצר. "אני אומר לכם, זה ממש ערער אותי האופירה וברקוביץ' האלה, כי אם הם לא מאוחדים, אז מה הבא בתור? אפונה וגזר? קוקו ומלון?".

הסטנדאפיסט אבי נוסבאום התייחס לפרידה המדוברת כך: "עוד עסק קטן שהתפרק בגלל המלחמה". ואף דנה זרמון כתבה בטוקבק ברשת "חבל" וזכתה למבול של מתקפות מצד גולשים. "על מה ומי? חבל על אלו שמתו בגלל הפילוג שהם עשו בעם", או: "אחת התוכניות הרדודות הפופוליסטיות ובעיקר מזיקות בטלוויזיה", כמובן שהמתקפה על דנה ירדה גם לפסים אישיים של ממש: "התחנפות מביכה", "עוד לקקנית", "חבל שגם את לא נמחקת מהמסך, יא צורה", "מטומטמת".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן