לאחר קריאה לחרם ואיום בתביעה, קובי פרץ: "הביקוש להופעות שלי עלה, הטלפונים לא מפסיקים לצלצל"

אחרי שרביב דרוקר ביקש להחרים אותו בעקבות דבריו, הזמר קובי פרץ לא נותר חייב ואיים לתבוע אותו, אלא שמאז ההופעות לדברי קובי פרץ רק עלו וגברו, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

לפני מספר ימים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו תקף פרץ, ולא חסך במילים: "התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו, אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים. עלובים שכמותכם, אתם חכמים על נשים וילדים, חתיכת נמושות, פחדנים, רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתם ה-ב-ו-ש-ה הכי גדולה שיש לנו במדינה"

פרץ הוסיף וכתב: "צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. 'ערב רב', עליכם זה נאמר. עוקרי ועוכרי ישראל, נמאסתם, ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדולה שאין דרך חזרה ממנו. מושחתים, נמאסתם"

אולם, לאחר חצי יממה, פרץ החליט לשנות במעט את דבריו, מחק את הפרסום הנ"ל ופרסם בסטורי תמונה של דגל ישראל וכתב כך: "כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע מתוך דאגה של אבא לסיטואציה האיומה לקול זעקות השבר והפחד של הילדים. גם אני כמו כל עם ישראל, בתקופה אחרונה ניזון מסרטוני הזוועה שרצים ברשת. אין מדובר בציבור שלם ועל זה אני מצר. ואת הקיצון שראיתי אתמול אני מתעב ובז להם. ערב תשעה באב, אני צם ומתפלל לאחדות בעם ישראל ומאחל רק לאהבת חינם".

מי שראה את הפרסומים הללו ופחות אהב אותם היה רביב דרוקר, במונולוג בתוכנית שלו בערוץ 13 אמר דרוקר: "רק רציתי להגיד שאני ממליץ להחרים את כל הופעותיו של קובי פרץ, לקרוא לכל מקום עבודה לא להזמין אותו לשום מקו עבריין מורשע, מעלים מיסים שכמותו, נמושה פחד ואפס". מיד לאחר מכן דרוקר "התנצל על הדברים" בציניות, וטען כי נאמרו בלהט הרגע – במטרה לעקוץ את פרץ.

פרץ מצידו דורש מדרוקר לפרסם תיקון ו/או הכחשה תוך 24 שעות, להתנצל בפניו וכן לשלם פיצוי בסכום של 200 אלף שקלים. במכתב לפני התביעה נכתב: "מדובר בפרסום חמור ביותר, תוך ניצול מעמדך, בו בחרת להטיל רפש וזוהמה במרשי".

עתה, מעדכן פרץ אתמול (יום רביעי) כי "בתוך יום מאותה קריאה לחרם, הצלחתי למלא את כל מופע הקיץ הענק שאני מקיים". כך כתב: "הבא לקלל יצא מברך…בשבוע האחרון המרכזיה במשרדי הכרטיסים לא הפסיקה לצלצל. ״אנחנו רוצים כרטיסים לקובי פרץ״ ביקשו ובתוך יום מאותה קריאה לחרם, הצלחתי למלא את כל מופע הקיץ הענק שאני מקיים בזאפה פארק הירקון ב-24.8. לתדהמתי, ולשמחתי ברוך ה׳ אני זוכה בימים אלה לכל כך הרבה אהבה ונוצר ביקוש כזה גדול מאנשים שרצו לבוא ולתמוך, שאני לא יכול לאכזב אותם ובמיוחד עבורם, מכריז כי אני פותח מופע נוסף, שלישי במספר, גם הוא בזאפה פארק הירקון, וגם בו, מארח את חברי מושיק עפיה.

עוד הוסיף: "אז למאות האנשים שפנו ורצו לקנות ולא נשאר, במיוחד עבורכם, מאח שלכם קובי, בחגי ישראל חוה״מ סוכות , אעשה לכם שמחה גדולה בלב. מכינים לכם שירים"..

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן