קובי פרץ מאיים לתבוע את רביב דרוקר

אחרי שרביב דרוקר ביקש להחרים אותו בעקבות דבריו, הזמר קובי פרץ לא נותר חייב ומאיים לתבוע אותו – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

כזכור לכולנו, בשבוע שעבר פרסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו תקף פרץ, ולא חסך במילים: "התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו, אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים. עלובים שכמותכם, אתם חכמים על נשים וילדים, חתיכת נמושות, פחדנים, רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתם ה-ב-ו-ש-ה הכי גדולה שיש לנו במדינה"

פרץ הוסיף וכתב: "צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. 'ערב רב', עליכם זה נאמר. עוקרי ועוכרי ישראל, נמאסתם, ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדולה שאין דרך חזרה ממנו. מושחתים, נמאסתם"

אולם, לאחר חצי יממה, פרץ החליט לשנות במעט את דבריו, מחק את הפרסום הנ"ל ופרסם בסטורי תמונה של דגל ישראל וכתב כך: "כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע מתוך דאגה של אבא לסיטואציה האיומה לקול זעקות השבר והפחד של הילדים. גם אני כמו כל עם ישראל, בתקופה אחרונה ניזון מסרטוני הזוועה שרצים ברשת. אין מדובר בציבור שלם ועל זה אני מצר. ואת הקיצון שראיתי אתמול אני מתעב ובז להם. ערב תשעה באב, אני צם ומתפלל לאחדות בעם ישראל ומאחל רק לאהבת חינם".

מי שראה את הפרסומים הללו ופחות אהב אותם היה רביב דרוקר, במונולוג בתוכנית שלו בערוץ 13 אמר דרוקר: "רק רציתי להגיד שאני ממליץ להחרים את כל הופעותיו של קובי פרץ, לקרוא לכל מקום עבודה לא להזמין אותו לשום מקו עבריין מורשע, מעלים מיסים שכמותו, נמושה פחד ואפס". מיד לאחר מכן דרוקר "התנצל על הדברים" בציניות, וטען כי נאמרו בלהט הרגע – במטרה לעקוץ את פרץ.

פרץ מצידו דורש מדרוקר לפרסם תיקון ו/או הכחשה תוך 24 שעות, להתנצל בפניו וכן לשלם פיצוי בסכום של 200 אלף שקלים. במכתב לפני התביעה נכתב: "מדובר בפרסום חמור ביותר, תוך ניצול מעמדך, בו בחרת להטיל רפש וזוהמה במרשי".

מערכת פורטל עומרי חיון מגנה את דבריו של רביב דרוקר ומדגישה כי הם אינם במקום!

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן