המודחת הטרייה על ליאל קוצרי: "מזעזע ומשפיל, הדרך שלו פשוט עקומה"

ריקי רוטר לא חוסכת במילים, לאחר שיצאה מבית "האח הגדול", פותחת ריקי על הדייר ליאל קוצרי ואומרת את כל אשר ליבה עליו, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם וחזרה עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה

כאשר נשאלה ריקי על הדייר ליאל קוצרי, לאחר יציאתה מבית האח, השיבה כך: "אהבתי אותו מההתחלה, והתעוררתי כשהוא פגע בי כל כך ומחק אותי ברגע", באמצעות סשן ארוך של שאלות ותשובות עליהן השיבה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה.

"מה הסיבה שאת לא אוהבת את ליאל?", נשאלה באחת השאלות באינסטגרם שלה, וכך ענתה: "אני ראיתי את מה שבבית היה קשה להם לראות כי התעוורו מהצחוקים שלו. הוא מאוד אסטרטג. מתערב בכל סצנה בבית ולוקח שליטה, מייצר ומחפש בנרות ריבים מכלום", לא חסכה רוטר ביקורת מהדייר הצבעוני ומעורר הפרובוקציות.

עוד הוסיפה: "כשהוא פוסל בן אדם – הוא מוחק אותו ברמת הפגיעה בלי להסס. הצחוק שלו על חשבון אחרים מזעזע ומשפיל, והדרך שלו פשוט עקומה", הוסיפה, וניכר כי הזעם והעלבון שחוותה בבית עדיין מלווים אותה. "אהבתי אותו מההתחלה, והתעוררתי כשהוא פגע בי כל כך ומחק אותי ברגע", הודתה. "אני מאמינה שאין אדם רע, אלא שרע לו. מפה זה שלו".

לאחר מכן, נשאלה רוטר שאלה נוספת בחשבון האינסטגרם שלה, השאלה הייתה על יחסיה עם סתיו קצין, וכיצד היא מרגישה עם העובדה שההדחה שלה קשורה לצבא של סתיו.

כך השיבה לשאלה רוטר: "איך הרגשת כשהבנת שההדחה שלך קשורה לצבא של סתיו? מתחרטת שלא נתת לה גיבוי מלא?", נשאלה. "לא הבנתי", הודתה רוטר. "האמת היא שאני לא מכירה את זה, אז אשמח שתשתפי. אבל דווקא מה שהיה מיוחד בקשר שלי עם סתיו זה שהיא אמרה את כל האמת בפרצוף, גם אם היא לא הייתה לטובתה. הפוך, היה מאוד קשה לה אם הייתי מלקקת לה. היא שונאת את זה. בשבת הייתה לנו שיחה ארוכה שכל האמת נאמרה בה, והיא העריכה מאוד. היא הבינה שזה בסדר שאתחבר לאנשים שהיא לא מחבבת, אגב, לתחושתי, אם סתיו תדע שהלכתי בגלל התומכים שלה, היא תתעלף. היא התפללה שאשאר יותר מכל אחד אחר".

כאשר נשאלה על דעתה על סתיו כבן אדם, לרוטר היו רק מילים טובות לומר: "אישה חזקה ברמות, עצמאית ולא פראיירית, שלא זקוקה לחסדי אף גבר ובכלל ויש לה זיכרון משוגע. זכיתי בחברה. הייתי צריכה המון כוח וסבלנות לא להיכנע למסביב, ולהבין שאם רק היו נותנים לה צ׳אנס ויושבים איתה – היו באמת מבינים אותה ואת העקרונות שלה".

לבסוף נשאלה רוטר גם על הזוגיות בין שי לשניר, ושם ענתה: "איך שניר ושי כזוג? הם באמת אוהבים אחד את השנייה?", נשאלה. "מי אני שאתערב באהבה? הם מתוקים מאוד. בכל בוקר שניר מכין לשי קפה עם סיגריה קבוע וזרי פרחים מנייר כסף, וזה מתוק ברמות", שיתפה ברגעים הקטנים שלא תמיד משודרים. "אני יכולה לומר על שניר בפן האישי שהוא אחד ה-גברים. אין לב כמוהו. אין נשמה. אין מצחיק כזה. הגבר היחיד שנכנס לי ללב בבית הזה. אני תומכת בו מאוד", פרגנה.

כזכור לכולנו, רק הבוקר פרסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי היא מאוכזבת מאוד מבית האח הגדול, כך כתבה ריקי: "הדיחו אותי מ'האח הגדול' כי לא האמינו לסיפור שלי. יצאתי בתחושת פספוס אדירה, ומהר מאוד הבנתי שהצלחתם לראות אותי ושאתם כועסים ביחד איתי". הוא הוסיפה: "אז אני חייבת לשתף. רק לאחרונה אימא שלי ביקשה שאשנה את שם המשפחה שלי וביקשה שאקבור את העבר מאחור".

עוד כתבה: "אחרי שנים שאני בעצמי ניסיתי להוכיח שאני בזכות עצמי בלי קשר לעבר. בניתי אימפריה, עסק פורח, חיי זוגיות מדהימים, אבל דוגרי? הייתי מלכת ההדחקות", סיפרה. "כשהחלטתי להיכנס ל'אח הגדול', זה היה הרגע היחיד שיצאתי לשנייה מאחורי המצלמה והחלטתי לספר את הסיפור שלי".

לאחר מכן ביקשה ריקי מהצופים שלה באינסטגרם, לצפות בקטע שאותו צרפה לפוסט ובו חלק מרכזי מהוויכוח הקשה שניהלה עם הדיירת אתי, בזמןש הותה בבית, ובמקביל בזמן שרוטר תיארה כיצד החרדים מתארים את החילונים. וכך כתבה: "תקבלו מראה לישראליות, לדגל האידיליה שמספר כמה העולם יפה פה, שמתכחש ונרתע לשמוע את האמת. החוויה הקצרה בריאליטי הייתה מדויקת בשבילי. זה לא היה המקום שלי, ואני מאושרת שהספקתי לפחות לכמה דקות לתת לכם הצצה לאמת שלי".

לבסוף סיכמה ואמרה: "השתיקו אותי ב'אח', אבל לא הולכים להשתיק אותי בחוץ, סמכו עליי. זו החוויה האישית שלי, ותאמינו לי שאני גאה בה. תנו לי עוד קצת זמן, ואתם עוד תראו את היצירות שלי על המסך הגדול והקטן גם יחד, בעזרת השם!".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן