במהלך העבודה על אלבום חדש: מה גרם לבן אל תבורי לקום ולעזוב הכול?!

בימים אלו בן אל תבורי עובד על אלבום חדש עם שירים מגוונים, אולם בעיצומו של העבודה על האלבום, הוא החליט לקום ולעזוב הכול – מה קרה שם? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק, וחזרה עם תשובות ועם כל הפרטים!

במהלך עיצומם של הקלטות על אלבום חדש עם שירים מגוונים, ולאחר שנפרד מססטיק, לקח שנה שלמה של התאוששות, וניסיון לחזור לכותרות, החליט בן אל תבורי לקחת פסק זמן נוסף קטן מההקלטות, לעזוב את כולנו, ולצאת מחר (יום רביעי) לחופשה קצרה יחד עם בת זוגתו, דני לוי.

אם חשבתם לאן הולך לטוס הזמר המפורסם? נגלה לכם שהוא צפוי לעלות מחר על טיסה למיאמי. במיאמי, הוא צפוי להיפגש בנושא האלבום שלו, וגם ליהנות עם בת זוגתו. ביעד המדובר (חוץ מהנאה וכיף) עתיד לפגוש תבורי גם את זוגתו דני לוי השוהה בימים אלה במיאמי במסגרת עבודתה המשותפת עם קים קרדשיאן. כמובן שבין לבין גם נקבעו לזמר גם פגישות עם מפיקים בינלאומיים מוכרים במיוחד. רגע אחרי שישוב ארצה, אל ישראל הקטנה, ימשיך הזמר בהקלטות לאלבומו החדש.

כזכור לכולנו, רק לפני מספר ימים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי מתברר שהשנה בבית ללא עבודה מסודרת עלתה לבן אל בורי רבה מאוד כסף. במאקו נחשף לראשונה כי ההערכות של בכירי המוזיקה מדברות על כ-13.7 מיליון שקל שהוא החמיץ בשנה הזו. עלות כל מופע שלו באירוע חברה אמור להחזיר לו בקרוב חלק מהכסף שאבד, כשאמרגניו מדברים על כ-100 עד 120 אלף שקל להופעה.

עוד פורסם כי בתקופת הקיפאון שלו בשנה החולפת, ויתר הזמר על למעלה ממאה הופעות, וכנ"ל לגבי קמפיינים פרסומיים ותוכניות טלוויזיה, שבעבר הניבו לו הכנסות נאות (הזמר במסכה, מילקי, אורבניקה ועוד). לפי הערכות, הכנסותיו של תבורי מקמפיינים עמדו על כ-2 מיליון בשנה, לא כולל תוכניות טלוויזיה.

כזכור לכולנו, בקיץ האחרון סטטיק ובן אל, הצמד אולי הכי מצליח בתולדות המוזיקה הישראלית, הודיעו כי הם נפרדים סופית אחרי לא פחות משבע שנות פעילות משותפת. השמועות דיברו על מערכת יחסים עכורה בין השניים, אבל איש לא ידע עד כמה אותה חברות ושותפות הדרדרה עם השנים לפיצוצים איומים.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן