גיא הוכמן: "מסכן הסרטן, עוד אין לו מושג על מי הוא נפל…"

הקומיקאי המוכר גיא הוכמן שיתף כי גילו לו את מחלת הסרטן בגופו, בתמונה מתוך בית החולים הוא כותב ומשתף את אשר ליבו, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

כולנו מכירים אותו, גיא הוכמן הוא קומיקאי, סטנדאפיסט ואושיית רשת ישראלי. יצירותיו השונות זכו להצלחה רבה. יצר את ז'אנר הומור השטח הישראלי. יוצר הסדרה "נייס גיא" ביוטיוב, ויוצר הסדרה "מחפש כיוון" בשידורי קשת.

אתמול עדכנו אתכם כאן בפורטל עומרי חיון כי גיא הוכמן משתף בחשבון הפייסבוק שלו כי גילו לו את מחלת הסרטן, ובפוסט מרגש במיוחד שכתב אתמול (יום שני) כתב כך: "צרות באות בצרורות. ועוד איזה. אני אתחיל מהסוף. גילו לי סרטן. באשכים. כי אם כבר סרטן, אז שיהיה מצחיק.
זה שוק, זה הופך את החיים ברגע, אבל אני חזק ויש לי אישה הריונית אהבת חיי שפשוט מצילה אותי, אמא שצריכה אותי, ילד שהוא הכל ובמה שאחזור אליה בקרוב עם חומרים מטורפים".

עוד הוסיף: "אני נכנס עכשיו לניתוח בהרדמה מלאה בו יכרתו לי את האיבר הכי רגיש לגבר. במיוחד לכזה עם ביצים של בת יענה. וכמו שאני נוסע לצלם קומדיה ביעדים מסוכנים בעולם, אני נכנס עכשיו למקום המסוכן שנקרא סרטן בתקווה להביא משם הומור, אמונה, תקווה והכי חשוב – ניצחון. זו המציאות, זה המצב, לפחות זה לא האף. תאחלו לי בהצלחה, אני יוצא למלחמה של החיים, מבטיח לעדכן" ❤️

הבוקר (שלישי) מעלה הוכמן תמונה נוספת ובה הוא כותב: "נשמות יקרות, תודה על כל האהבה והתמיכה ושהביצה שלי בכלל מעניינת את שלכם. תודה לצוות האורולוגים בבית חולים בילינסון שמיששו אותי ביניהם פרופ׳ בניאל, ד״ר קידר, ד״ר דקל, ד״ר הנדל, ועוד ד״ר שאמר לי בסוף הניתוח ״אתם רואים אשך, אני כבר לא חחחחחח״. והכי חשוב, תודה לאהבת חיי שבנוסף לעובר, שומרת לי על השפיות. המסע רק מתחיל. מסכן הסרטן, עוד אין לו מושג על מי הוא נפל…

מערכת הפורטל מאחלת רפואה שלמה לגיא!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן