הלם הלם הלם: נסרין קדרי נכנסת לבית האח הגדול בשביל ליאל קוצרי?

אחרי שידור הפרק של "האח הגדול" אמש (יום ראשון), הדייר ליאל קוצרי סיפר בבכי רב על הריב המתוקשר שלו עם נסרין, וכעת נשאלת השאלה האם נסרין צפויה להיכנס לבית האח הגדול?! מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

בפרק ששודר ביום ראשון האחרון, הדייר החדש בבית והמאפר ליאל קוצרי, שנכנס לפני כשבועיים בכניסה השנייה אל הבית, סיפר בפירוט רב לכל דיירי הבית על המריבה המתוקשרת, בזמנו, בינו לבין הזמרת (שהיה בעבר החבר הטוב ביותר שלה) נסרין קדרי, כל זאת בחסות "טוב הלב" של "האח נגדול" שדאג (בכוונה, כמובן) להשמיע לדיירים את אחד מהשירים המוכרים והאהובים של הזמרת אחרי ארוחת השבת.

קצרי התפרק בבכי רב וסיפר על הקשר שהיה בין השניים לכל דיירי הבית, כך אמר: "זאת לא חברות רגילה. אני מאחל לכל אחד חברות כמו שהייתה לי עם נסרין. כואב לי שזה נגמר ככה. היא באמת הייתה אחותי". המאפר המשיך וסיפר על התמיכה של קדרי כשרצה להכנס לאח: "כמה היא רצתה את זה בשבילי. היא כל הזמן הייתה אומרת לי שאם אתה תהיה באח אני אפתיע אותך, אני אבוא לשיר לך שיר".

בתום שידור הפרק, הרשתות החברתיות התמלאו באינספור תגובות לעניין כניסתה של הזמרת בתקופה הקרובה לבית האח, האם תהיה לנו סולחה של ממש?!

כזכור לכולנו, בחודש שעבר סיפרנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי קוצרי עזב את הבית של נסרין כששמיר נכנס לגור איתה, בזמן חתונת הענק של קדרי ושמיר, אליה לא הוזמן ליאל, במקום לעשות לחיים, לרקוד וגם לשמוח באולם בראשון לציון בחתונתה של נסרין קוצרי כתב ברשתות החברתיות: "אומר תודה על הכל, אני לא יכול להתייחס לכל ההודעות שלכם בפרטי. לא הגיוני כמות האהבה שאני מקבל. אני רוצה לומר תודה לכל אחד ואחת מכן, הפכתם להיות חלק ממני. תודה על הטוב, הרע והלא נודע. אני מרגיש מעולה, מאושר ונמצא בפתחה של תקופה חדשה ומבורכת. זכיתי בעצמי שזה הכי חשוב! סליחה שאני לא עונה לכולם בפרטי, אני באמת משתדל". הסיבה שבגינה לא הוזמן הדייר קוצרי לחתונה, היא הריב בניהם לפיו חשדה נסרין שקוצרי הוא זה שחשף שהיא בהיריון בשלב כל-כך מוקדם.

מה דעתכם?

קרדיט צילום: מיכה לובוטון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן