קובי פרץ זועם: "אתם האויב, לא פחות ממחבלים ואולי אף יותר, עוקרי ועוכרי ישראל, נמאסתם"

קובי פרץ נחשב לאחד מהזמרים היותר בולטים במוזיקה הישראלית, ועתה הוא לא חוסך במילים, כאשר הזמר קובי פרץ יוצא במתקפה חריפה נגד מפגיני השמאל, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

מפורסמים רבים לא פוסחים מדעתם על השינויים האינטנסיביים שחלים במערכת המשפט והממשל במדינתנו, אחד מהם היה הזמר המפורסם והמוכר קובי פרץ.

כמעט כמו כולנו, גם קובי פרץ נתקל בסרטון שבו מפגינים ניפצו ושברו את חלון הרכב של אם שנוהגת ברכב ביחד עם שלושת ילדיה הקטנים, זה לא נשאר אדיש ומהר לשתף בנכסים הדיגטליים שלו את דעתו על המקרה הנוכחי.

בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו תקף פרץ, ולא חסך במילים: "התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו, אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים. עלובים שכמותכם, אתם חכמים על נשים וילדים, חתיכת נמושות, פחדנים, רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתם ה-ב-ו-ש-ה הכי גדולה שיש לנו במדינה"

פרץ הוסיף וכתב: "צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. 'ערב רב', עליכם זה נאמר. עוקרי ועוכרי ישראל, נמאסתם, ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדולה שאין דרך חזרה ממנו. מושחתים, נמאסתם".

מערכת פורטל עומרי חיון מוצאת לנכון להדגיש כי הסרטון שרץ ברשת בהם מפגינים מתקיפים לכאורה אם שנוהגת יחד עם שלושת ילדיה ברכב ומנפצים את שמשת הרכב שלה, הוא סרטון אלים וקשה במיוחד לצפייה .

מערכת הפורטל תומכת במשפט של קובי פרץ שנכתב בהקשר של איסור בפגיעה בילדים, מבוגרים ונשים. אל לנו לנהוג באלימות פיזית או מילולית האחד כלפי השנייה.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן