שש שנים למותו של אמיר פיי גוטמן: ינאי ספד לו בכאב ובנו רוי פרישר השתתף באזכרה

עברו שש שנים לאחר מותו הטרגי של הזמר אמיר פישר גוטמן, לראשונה השתתף בנו, רוי פרישר גוטמן, באזכרה שנערכה לזכרו, בן זוגו ינאי ספד לו, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

בן זוגו, ינאי פרישר גוטמן, ספד לו: "אמירי, אני לא חושב שיש מילים שיצליחו לתאר את הסיפור המטורף שלנו. שש שנים עברו מהיום ההוא שהייתי צריך לספר לבן שלנו, פרי אהבתנו, שאבא שלו כבר לא יחזור. שש שנים של געגוע, של מאבק בלשמור על השפיות למרות כל הטירוף וחוסר הצדק שחווינו. אוהבים אותך בלי סוף אבא ומתגעגעים כל יום שעובר יותר".

בזמנו נכתב על ידי שרה שמעון, אמו של אמיר פרישר גוטמן בראיון ראשון ומצמרר: "אני מסרבת להאמין שזה קורה לנו, הילד המדהים שלי איננו"

"התחושות שלי הכי קהות מיום שישי, אני מרחפת על ענן, המוח מסרב לקלוט, אני בסרט. אני שואלת את עצמי מה כולם עושים אצלי בבית, כבר אתמול חיכו לנו מתחת לבית כל כך הרבה אנשים. אני מסרבת להאמין שזה קורה לנו, הילד המדהים שלי איננו. הוא נגע בכל כך הרבה מקומות, בכל כך הרבה אנשים, עשה כל כך הרבה דברים והכל בצניעות שלו. מספר האנשים שנעזרו בו ללא חשיפה, הכל הוא עשה בצניעות עד השנה האחרונה שדיבר בתקשורת ובכנסת וגם אז, הוא עשה הכל שלא עבורו, תמיד בשביל האחר. ביום חמישי שמעתי על נערה שהתאבדה ואמרתי לבעלי שאני לא יודעת איך ההורים יכולים להמשיך לחיות אחר כך והיום אני שואלת שוב, איך אפשר להמשיך לחיות, אבל אני חייבת, בשביל הילדים והנכדים ועם החוליה החסרה. ביום חמישי נסעתי להפגנה של הלהט"בים בתל אביב וביום שישי הגיעו שלושת ילדי, להלוויה של בן דודי. אני בת יחידה, לא היו לי אחים ובן הדוד היה כמו אח בשבילי וכמו דוד לילדים שלי. כל כך בכיתי, שאלתי למה?. יום אחרי שוב שאלתי למה? אני מבקשת שימשיכו לאהוב אותו, לא כסלב, לא כסטאר, אלא כאדם".

יהי זכרו ברוך

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן