לין אלפי מרגשת: "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו"

היא הייתה אמורה לקבל מסוק נוסף, אלא שאז היא בחרה לפרוש מבית "האח הגדול", הכסף נותב כולו למען רכישה של צמיד זהב יוקרתי עבורה, עתה היא סירבה לקבל את הכסף בעבור צמיד הזהב, וביקשה לנתב את הכסף למטרות צדקה – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

כזכור לכולנו, אלפי חוותה ביקורת קשה בבית "האח הגדול" הקשורה להרגלי האכילה והתזונה שלה, ולכן החליטה לעשות מעשה. אלפי פנתה לחברי הקבוצה וביקשה לאסוף את הכסף שנותר, ובמקום לרכוש לה צמיד מזהב כפי שפרסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון אתמול, היא הציעה שתוסיף סכום כסף נוסף, במטרה לתרום אותו כל כולו לעמותה שמטפלת בנערות ונשים עם הפרעות אכילה. "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו", כתבה אלפי לחברי הקבוצה.

כזכור לכולנו, רק אתמול דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי אלפי נחשפה לקבוצת ״האמת הבלתי מנוצחת״, קבוצת מעריצים גדולה במיוחד שבחרה לתמוך בה מתחילת העונה ואפילו מימנה בעבור והחליטה לשלוח לה מסוק לשמי נווה אילן וכתבה להם הוקרת תודה: ״אני רואה את כל מה שעשיתם למעני, אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם, לא אשכח זאת לעולם״.

חברי הקבוצה, לא הסתפקו במסוק המדובר, ובימים האחרונים אספו עבורה כסף שהיה מיועד לשליחת מסוק נוסף לבית, אלא שלין כבר לא דיירת בבית האח, ולכן חשבו מנהלי וחברי הקבוצה מה לעשות עם הכסף שנותר בקופה?

מנהלי הקבוצה ובניהם שמעון זק, החליטו יחדיו לקנות בסכום שנותר העומד על כ-1,700 שקלים, צמיד יוקרתי ומושלם מזהב טהור, והכל? במתנה לאלפי, עליו הם מתכוונים לחרוט את שם הקבוצה, ״האמת הבלתי מנוצחת״. מנהלי הקבוצה אף פנו לחברים שתרמו עבור המסוק והציעו את הכסף בחזרה לכל מי שלא מעוניין ברכישת הצמיד זהב במתנה. אלא שמאז חלפו שינויים רבים, ואלפי החליטה שהכסף יתרם למי שבאמת זקוק לו.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן