מרגש: זו המחווה המיוחדת שעשו בעבור הדיירת לשעבר לין אלפי

הדיירת לין אלפי אמנם פרשת מבית "האח הגדול" אחרי 46 ימים, אבל זה לא אומר שהמעריצים שלה שכחו אותה כל כך מהר, עתה מעריציה מתאגדים יחדיו כדי לקנות לה מתנה יוקרתית במיוחד, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

היא אמנם פרשה מבית האח אחרי 46 ימים, ומאז יום שישי האחרון היא נמצאת קרוב מתמיד למשפחתה בכלל ולבתה הקטנה בפרט, ואך הספיקה להיפגש עם האקס מהבית, רוי רייניש.

אלא שהפעם להפתעה הזו היא לא באמת ציפתה, אלפי נחשפה לקבוצת ״האמת הבלתי מנוצחת״, קבוצת מעריצים גדולה במיוחד שבחרה לתמוך בה מתחילת העונה ואפילו מימנה בעבור והחליטה לשלוח לה מסוק לשמי נווה אילן וכתבה להם הוקרת תודה: ״אני רואה את כל מה שעשיתם למעני, אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם, לא אשכח זאת לעולם״.

חברי הקבוצה, לא הסתפקו במסוק המדובר, ובימים האחרונים אספו עבורה כסף שהיה מיועד לשליחת מסוק נוסף לבית, אלא שלין כבר לא דיירת בבית האח, ולכן חשבו מנהלי וחברי הקבוצה מה לעשות עם הכסף שנותר בקופה?

מנהלי הקבוצה ובניהם שמעון זק, החליטו יחדיו לקנות בסכום שנותר העומד על כ-1,700 שקלים, צמיד יוקרתי ומושלם מזהב טהור, והכל? במתנה לאלפי, עליו הם מתכוונים לחרוט את שם הקבוצה, ״האמת הבלתי מנוצחת״. מנהלי הקבוצה אף פנו לחברים שתרמו עבור המסוק והציעו את הכסף בחזרה לכל מי שלא מעוניין ברכישת הצמיד זהב במתנה.

בהקשרה של לין, רק הבוקר חשפנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי רבות נכתב אודות הקשר שעורר תמיהה רבה בין לין לבין רוי, ועתה המעשה שלהם מעורר תמיהה עוד יותר, כאשר נשאלת השאלה מי בוחר לקעקע במשותף קעקוע לאחר היכרות כה קצרה? לא תאמינו, אך גם לין וגם רוי בחרו לקעקע על גופם סימן של הפרי המתוק והאדום, תות, זאת כיוון שהכינוי הזוגי שלהם מהתוכנית אחד לשנייה היה "תות".

גם לינור סיבניק, יוצאת "האח הגדול" לשעבר, לא יכלה להישאר אדישה לפרסום המדובר, וכתבה סטטוס עוקצני במיוחד בחשבון הת'רדס שלה: "הי חברים, יש פה מישהו שאני לא מכירה והוא לא מכיר אותי ורוצה לעשות איתי קעקוע משותפת"?, היא שואלת, לצד תמונה של רוי ולין.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן