צפו: היכן בילתה פאני בוזגלו לאחר התקרית בשדה התעופה בטורקיה ומה באמת קרה שם?

היא הצליחה לעורר סערה בשדה התעופה, אבל מאז היא כבר הספיקה לנחות וכמובן לצאת למסע שופינג… מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

פאני בוזגלו שעוכבה אתמול לאחר התקרית בשדה התעופה הגיע להשקה של הסניף הראשון של לגו בצפון, שנפתח בקניון שער הצפון בקריית אתא.

בהשקה סיפרה על העוינות מצד הצוות הטורקי ברגע שהבחין בדרכון ישראלי והוסיפה כי על אף שהמשטרה הצדיקה אותה בתקרית, איימה עליה שתילקח לחקירה בגין העלבת עובדת ציבור. בוזגלו תיארה את המקרה כ"תקרית אנטישמית" והוסיפה כי קיבלה "עשרות הודעות מישראלים שחוו חוויה דומה בשדה התעופה, ביניהם בעלי מוגבלויות ונשים בהיריון".

כזכור לכולנו, במהלך סוף השבוע האחרון הכוכבות ג'קי אזולאי, אודליה סוויסה ופאני בוזגלו נפשו יחדיו בחופשה מפנקת בטורקיה. אחרי פינוקים בסגנון הכל כלול במלון באנטליה, הבנות שרק רצו להגיע הבייתה בשלום, הגיעו לשדה התעופה המקומי כדי לעלות על טיסה חזרה לישראל.

מהלך הבידוק הבטחוני, התפתח ויכוח קולני בין בוזגלו למאבטחת מקומית בשדה התעופה בטורקיה. בוזגלו לכאורה קיללה, והדרך לעיכוב בטחוני על ידי המשטרה המקומית הייתה קצרה, וכמובן – לא איחרה לבוא. אחרי שהטיסה כולה התעכבה בכמה שעות, הסתיימה הסאגה כשכל הצדדים מרוצים. השוטרת קיבלה התנצלות בולטת במיוחד ובוזגלו קיבלה רשות לעלות על טיסה חזרה לישראל.

נראה שבוזגלו שמה את התקרית המדוברת מאחוריה והצליחה להנות מההשקה שאליה הגיעה. היא אף בחרה בדגם שזכה לשבחים אפילו על ידי מנכ"ל לגו ישראל, שהזהיר אותה שהיא עלולה להתמכר.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן