בלינג בלינג: אילנית לוי קוטפת קמפיין חדש ושמן במיוחד

עד כה היינו רגילים לראות אותה כפרנזטורית של מותג טאצ', מותג העוסק בניקיון הבית, ועתה אילנית לוי קוטפת קמפיין חדש ושמן במיוחד – לרשת חדשה, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

עד כה שימשה אילנית כפרזנטורית המוכרת של מותג ניקיון הבית טאצ', ועתה, הדוגמנית לשעבר, המנחה ואושיית האינסטגרם, אילנית לוי קוטפת קמפיין שמן ומצלצל במיוחד לרשת המוכרת "חצי חינם".

אז תתכוננו לראות אותה בשילוט החוצות, בטלוויזיה, וכמעט בכל מקום אפשרי – והפעם בהקשר של קניות מוזלות לבית! כאמור, לוי תשתלב ממש בקרוב בפעילות הפרסומית של רשת "חצי חינם" ותככב בקמפיינים טלוויזיוניים גדולים, וכמובן גם בכאלו דיגיטליים ובמגוון במות שיווקיות.

אילנית לוי עצמה אמרה: ״בתור מישהי שקונה כמעט כל שבוע בסופר, אני מאוד אוהבת לארח את המשפחה והחברים בארוחות שישי עם אוכל טוב שמסמל עבורי בית, ולכן החיבור עם חצי חינם, רשת משפחתית שמחוברת מאוד לקהל הלקוחות שלה, הרגיש מהרגע הראשון נכון וטבעי. אני שמחה להתחיל את דרכינו המשותפת ולהוביל יחד ערכים של טריות, איכות והוגנות".

סמנכ"לית שיווק וסחר ב"חצי חינם" הגיבה כך: "אנחנו שמחים מאוד על הצטרפותה של אילנית לוי למשפחת חצי חינם. אנו רואים באילנית לוי דמות נשית מובילה, משפיעה, מוכשרת וכמי שתוכל לייצג את הרשת בצורה הטובה והאותנטית ביותר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן