עכשיו זה סופי: אביבית בר זוהר וקווין צרפתי כבר לא

כן לא? כן לא? כן לא? אז הפעם: לא! וסופית. אביבית בר זוהר וקווין צרפתי נפרדו סופית,, והחליטו להיפרד ולא לתת הזדמנות נוספת לאהבה ביניהם – אז מה בדיוק קרה שם? ואיך נפרדו שוב פעם הזוג האוהב? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל התשובות!

אביבית בר זוהר נחשבת לאחת הדמויות הבולטות ביותר בתעשיית הסלבס בישראל, פעמים רבות אנשים הרימו גבה בעקבות מעשים שלה, או בעקבות דברים שאותם בחרה להגיד בלי פילטרים, אלא שהפעם – את המעשה של אביבית בר זוהר, כנראה שלא ישכחו הרבה זמן! נפרדה ואז חזרה? ואז נפרדה, ואז? שוב חזרה! ולבסוף – נפרדה סופית!

כידוע לכולנו, אביבית ובן זוגה בשנתיים האחרונות, קווין צרפתי, החליטו להיפרד לפני מספר שבועות והמהלך כמובן גרר את ביטול החתונה והאירוסים אשר התרחשו רק לפני כחצי שנה, מאז הספיקו לחזור, והפעם? להיפרד סופית.

בסרטון שהעלתה כוכבת הריאליטי ואשת העסקים לחשבון האינסטגרם שלה אמרה: "אני באמת, באמת מנסה שוב ומנסה שוב ונותנת צ’אנס, ושוב ושוב ושוב. אבל די, הפעם אני אהיה בסדר, הרבה יותר בסדר כי אני יודעת שעשיתי את הכל שזה ילך".

בהמשך הוסיפה: "אז כן, גם אני בן אדם וגם אני בוכה בלילות וזה לא בושה לבכות וזה לא בושה להתפרק, וזה אפילו לא בושה לשבת בבית ולא לרצות לצאת ולא לרצות לראות אף אחד כי את עצובה. אבל הפעם אני אחזור לעצמי חזקה מתמיד, לוחמת. אני יודעת בדיוק מה אני שווה בגלל שניסיתי, ניסיתי עד טיפת הדם האחרונה שלי. תאחלו לי בהצלחה".

מערכת פורטל עומרי חיון מאחלת לאביבית בר זוהר, בהצלחה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן