צפו: אלירז שדה מעניק טיפול לקשישה שהתעלפה באמצע בית קפה ברחובות

בפוסט שמעלים פורטל "רחובות ניוז" אתמול מדגמן לנו אלירז שדה אזרחות למופת כאשר הוא מטפל ומציל אישה כבת 80 שהתעלפה ביום שני האחרון , בבית הקפה הסמוך לביתו "דאפניס" ברחובות, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל הפרטים! צפו בקטע המלא

רק הבוקר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי השחקן המפורסם יצא לחופשה בסלוניקי שביוון ביחד עם משפחתו המורחבת, לרגל יום הולדתה של אילנית לוי, אבל על הדרמה שהתחוללה כמה שעות בודדות לפני הטיסה, בטוח לא ידעתם!

בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, אלירז שדה, זוכה "האח הגדול" ובעלה של אילנית לוי בימים אלו, נראה מטפל ומציל אישה בשנות ה-80 לחייה לאחר שהתעלפה בבית קפה סמוך לביתו ברחובות. "אזרח למופת", נכתב בפוסט שעלה בחשבון הפייסבוק של "רחובות ניוז". "צפו באלירז שדה מטפל ומציל אישה כבת 80 שהתעלפה בבית הקפה הסמוך לביתו, "דאפניס", ברחובות. אלירז פעל בצורה מדהימה! הוא לא חשב פעמיים. כשהבחין במקרה – הוא ניגש אליה במהירות, פתח את חלון בית הקפה לאוורר את המקום והרים את רגליה כלפי מעלה עד להגעת צוות מגן דוד אדום שהמשיך לטפל בה", כך סיפר עד ראייה שהיה נוכח במקום באותם הרגעים המפחידים והמלחיצים.

כידוע, אלירז שדה מתגורר בעיר רחובות יחד עם אשתו, אילנית לוי ובתם המשותפת, אריאה בת ה-3. גם שני ילדיה המשותפים של לוי עם הזמר המפורסם אייל גולן, ליאם ואלין גולן, גרים יחד איתם באותו הבית. אנחנו בטוחים שכולם מאוד גאים באלירז שדה על המעשה האמיץ, המקסים והטוב הזה.

כזכור לכם, הזוג האוהב, יחד עם כל (אבל כל!) המשפחה המורחבת תייצבו היום בשעות הבוקר המוקדמות בדיוטי פרי בנתב"ג בהרכב משפחתי מלא (כבר אמרנו, לא?), הכולל גם את בתם המשותפת אריאה, אלין וליאם גולן, ומשפחתה של לוי – אימה ואחיה, כולם בדרך לחופשת בטן גב בסלוניקי שביוון – האמת? עשו בשכל וברחו מההפגנות והבאלגן בישראל! בסטורי שהעלה אלירז לפני כשעה: "טוב חברים, כפי שאתם רואים, אנחנו נחתנו, האריזה שלנו מאוד מסודרת, נחתנו בשדה התעופה בסלוניקי, שימו לב לכמות המזוודות בעגלה, חלום אחד שרציתי להגשים אותו – שלא יהיו שקיות, שלא יהיו אלתורים, שכל המזוודות יהיו בצבע אחד, שמשהו יקרה – גם לכם היה חלום כזה?", הוא שואל את העוקבים שלו באינסטגרם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן