צפו: רן דנקר, רותם סלע, דנית גרינברג, דנה זרמון, מיה דגן ועוד סלבס יצאו לרחובות להפגין

יום השיבוש הגיע, וגם ביצת הסלבס לא נותרה אדישה, כיאה למי שרוצה להביע את דעתו, יצאו מפורסמים רבים, בניהם רן דנקר, רותם סלע, מיה דגן, דנה זרמון, דנית גרינברג להפגין ברחובות הארץ, וזה מה שהיה להם להגיד – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל הפרטים!

"יום השיבוש" בעיצומו: אלפים רבים של מפגינים משתתפים היום (שלישי) בהפגנות וחסימות כבישים במוקדים רבים ברחבי הארץ במחאה על ביטול עילת הסבירות, בניהם גם לא מעט סלבס מהביצה המקומית.

הבולטת שבניהן הייתה השחקנית המוכרת והמנחה רותם סלע ששיתפה הבוקר תיעוד בלייב מאחת ההפגנות בתל אביב וקראה לכל עוקביה באינסטגרם צאו להפגין כשהיא מכריזה שזאת רק הפגנה אחת מתוך הפגנות רבות ונוספות בהן היא תשתתף היום, כאמור, יום השיבוש. גם רותם ישראל כתבה: ״זה לא עניין של ימין או שמאל, זה עניין של איזונים, אני בעד רפורמה משפטית, אבל מאוזנת שעוברת בהסכמה רחבה, אני בעד צמצום עילת הסבירות אבל לא באופן שמקנה כוח בלתי מוגבל לממשלה, אפשר למצוא את האמצע וכל עוד זה לא קורה זה מסוכן לכולנו״.

גם השחקנית המוכרת מיה דגן שיתפה שיר אהוב של המשורר יהודה עמיחי וכתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה ככה: ״חברים, צאו החוצה, תצעקו בקול גדול, כמה שאתם יכולים, בשביל החללים שנלחמו על המדינה הזאת. שהמוות שלהם לא היה לחינם, ובשביל אלה שעדיין נלחמים, שתהיה להם סיבה להמשיך״.

אל מיה דגן הצטרפה גם דנה זרמון שכתבה: ״מנסים לקחת לנו את החופש, לחיות את חיינו בבית שלנו איך שנראה לנו. כשלא תהיה דרך להגביל את הממשלה, לא תהיה דרך לבקר שום מעשה, שום החלטה, והיחידים שיפגעו הם האזרחים, גם אלה שהצביעו להם. זאת לא מחאה של צד אחד, היום אני יוצאת להפגין למען החופש והעתיד של כל אחד רוצה בכך״.

גם האקסית של אליאב אוזן לא נשארה אדישה, דנית גרינברג הסבירה לעוקבים שלה באינסטגרם מה המשמעות ומהי בכלל עילת הסבירות והוסיפה כך: ״אין דין ואין דיין, אני לא הייתי רוצה לתת כוח כזה לאף אחד, כל אזרחי מדינת ישראל צריכים לדאוג שזה לא יקרה, ימין שמאל, זה מה שנקרא דמוקרטיה״.

אל דנית הצטרף השחקן, הזמר המנחה רן דנקר שמזוהה עם המחאות נגד הרפורמה כתב: ״די לקשקשת ברשת, אין לנו פריבילגיה לשבת ולצפות מהצד״, בסטורי על רקע שחור שאותו פירסם הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו.

מערכת פורטל עומרי חיון עצובה לראות מלחמת אחים בישראל!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן