הלם בתעשייה: מירי בוהדנה חושפת באומץ "הייתי זקוקה לכסף"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הניתוק המוחלט מהרשתות החברתיות בעידן בו כולם נמצאים שם, ההתרחקות מהחברים בתעשייה והבן המתבגר שהולך בדרכה ונחשף בימים אלו לקריירה הנועזת של אימו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי מזה שנים שהכוכבת מירי בוהדנה מנהלת קריירה עמוסה בקמפיינים ותפקידי משחק בטלוויזיה, אבל משתדלת כהרגלה לא להגיע להשקות ואירועים. עכשיו, היא התייצבה להשקת מכשיר ביתי להסרת קוסמטי במרפאה של מוכרת. בוהדנה, החליטה להעניק ראיון קצר למעריב וחשפה בשיחה כי בנה הגדול, שהולך בדרכה של אימו ומתחיל את צעדיו בתעשיית השואו ביז המקומית וסיפרה גם על העניין שלה כנגד הרשתות החברתיות.

על עניין ההתחמקות מהשקות ואור הזרקורים אמרה כי "אני לא באור הזרקורים כמו שאר בנות ישראל היפות שעובדות בזה. באמת אני מעדיפה לעבוד עם המשפחה שלי, עם הילדים שלי, לעבוד עם הסוסים שלי. לעשות את הדברים שאני באמת אוהבת. אני לא ברשתות ולא מראה את עצמי בצורות כאלה ואחרות. אני פרזנטורית של המכשיר המקסים הזה של האפילייזר, של פרפקט ליין ושל משחקי השף. אולי בקרוב גם תאטרון, קצת קורץ לי".

על עניין רשתות החברתיות אמרה כי "אני לא בן אדם שאוהב לשתף. אני מאוד מאמינה בפרטיות, בשקט ובברכה שהשקט הזה מביא אותו. אני לא אוהבת להיחשף שלא במסגרת עבודה. אני לא מאלה שיכולים לצלם את הילדים, או את הבית או את החופשים ומה קניתי. זה בדיוק האנטי תזה שלי, ומה שאני לא מרגישה בנוח אני לא אעשה בעד שום הון שבעולם".

על הבסטיז אילנית לוי אמרה כי "נפגשנו לצורך העניין ביום שישי ביום הולדת. זה היה ערב בנות עם אגם רודברג ורותם סלע ואילנית לוי. אלה עמיתות למקצוע הבנות האלה, אבל זה פחות החיים. גם כי כל אחת בעולם שלה, בחיים שלה, בתעסוקות שלה, זה פשוט יצא ככה. אבל שאנחנו נפגשות זה חיבור מדהים". על כך שבנה עושה צעדיו אל עולם הזוהר אמרה כי "אני בעד, אני בעד שהוא יעשה ויתנסה. ואם יהיה לו קשה הוא יחליט שהוא יפסיק, ואם יהיה לו רצון אז הוא ימשיך. הוא מאוד בעניין ואני בעד".

על חשיפת בנה לקריירת העבר שלה אמרה כי "ברור. יצא לו לראות כל מיני תמונות ותמיד הוא גם מזכיר את אסקימו לימון ואומר "איך עשית את זה?!". אז כן בן, עשיתי את זה, תשמע הייתי זקוקה לכסף ולתהילה וקרה מה שקרה". ובהקשר סרט האסקימו לימון אמרה לגבי בנה "כן בטח, הוא ראה את זה גם בתור תינוק שהוא ינק".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן