אוהד בוזגלו מסתבך עם משטרת הנשים? כל הפרטים!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם הפעם על העניין השנוי במחלוקת הבא, זאת, מבית היוצר של אוהד בוזגלו. כזכור, לפני מספר חודשים חזר אל האקסית מריה. כעת, הזוג עשו הסכם חדש ומיוחד. והאם תחת חוזה זהה מרחף מעל אב ואם המשפחה, יעקוב וחני. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לפני כחודשיים איחדו כוחות מחדש אוהד בוזגלו ובת זוגתו מריה, זאת לאחר שנפרדו לתקופה קצרה. כידוע, בוזגלו נחשב לכאורה, כגבר הולל, לכאורה, רודף "שמלות" בכל הזדמנות. אנחנו וודאי לא יכולים לשפוט אותו על חסכי העבר שלו, לפני התקופה שהתפרסם לכאורה ואז, נשים יפות הנושאות את הטייטל דוגמניות (או כאלו שלא מביישות את המקצוע) החלו ל"הידבק" אליו על מנת, לכאורה, לקבל מעט תשומת לב תקשורתית.

כעת, בוזגלו, החליט לפרסם חלק מן ההסכם שלו עם בת זוגתו מריה. מערכת הפורטל בדרך כלל לא אוהבת לתת יד למסעי יח"צ וקד"ם מטופשים אך בגלל שמדובר באוהד בוזגלו אולי יש אמת בפרסום חסר ערך מן הסוג הזה, אשר לכאורה מטרתו היא להעצים את האגו הפגום לכאורה של פליט הריאליטי תוך כדי בזיון המין הנשי. לכאורה, כבר כתבנו?

אז בוזגלו פרסם את הדברים הרדודים, לכאורה, הבאים ״בימים ג׳, ה׳ אני יכול להתנהל כרווק לכל דבר ועניין. אני מורשה לעשות ככל העולה על רוחי, מחויב לשמור על בריאותנו ובהסכמתה המלאה. בשאר בימים אני בזוגיות ובמחויבות מלאה איתה על כל המשתמע מכך! אם נחליט לגור יחד או להביא ילד משותף ואפילו להתחתן- ההסכם הזה ישאר בתוקף. ההסכם הוא הדדי אבל לא סימטרי. מריה לא זקוקה לדבריה לאף אחד חוץ ממני. אם הייתה זקוקה- איתי זה לא היה עובד. אבל היא לא. ולכן יש מאץ׳".

לסיום, מערכת הפורטל החליטה לפנות לאב המחנך של המשפחה, על מנת לברר איתו בנוגע להסכם ה"ל. מי יודע אולי יעקוב וחני מתנהלים תחת הסכם זהה. יעקוב, כך הילד חונך על ידך? לך ולחני יש גם ימי רווקות? לא הבנתי. לא שמעת? אוהד אומר שבימים שלישי ו חמישי הוא רווק. משמע יכול לשכב עם כל אחת בעודו בזוגיות.. לא מבין את הקשר אליי? אתה אבא שלו. עם הוא היה עכשיו נבחר לשחק במנצ'סטר, היה לך קשר נכון? *אין תשובה + חסימה בוואצ. מערכת הפורטל פרשה לפינג – פונג. צילום: אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן