אייל גולן עזב הכל ויצא למלחמה על החיים של ילד בן 8 חולה סרטן סופני! כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" עם הסיפור המרגש הבא. הכוכב אייל גולן פנה לעוקביו בסטורי באינסטגרם וביקש מהם להתגייס ולסייע בתרומות למימון ניתוח לסמיון בן ה-8, שמתמודד עם סרטן קשה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הבחינה שלאחר סאגת המתחזה לזמר אייל גולן לאחר שהמתחזה קיים שיחות עם נשים ומעריצות, הזמר המפורסם החליט לגייס את עוקביו למטרה קדושה, כאשר סיפר להם את סיפורו של סמיון בן ה-8, שמתמודד עם סרטן עצמות בדרגה 4 ונזקק לתרומות במיליוני שקלים בשביל תקצוב ניתוח וטיפול רפואי שישאיר לו סיכויים לחיות.

כאן המקום לציין לכם כי גם העיתונאי ינון מגל התגייס לפני כשבועיים למטרה וביקש מעוקביו בטוויטר לתרום, נכון לרגע זה, אגב, גויסו כמיליון וחצי שקלים מתוך יעד של 3 מיליון, כאשר את התרומות ניתן להעביר באתר גיוס ההמונים – אליו אפשר להגיע על ידי לחיצה כאן. גולן, כתב כך "מלאך רק בן 8 שעד לפני כמה חודשים היה ילד רגיל וכעת נלחם במחלה הארורה".

לסיום, הוסיף הכוכב גולן עוד כי "יש לנו את היכולת לעזור לו לנצח. בואו נפתח את הלב". מערכת הפורטל נרגשת עד דמעות מהפוסט המרגש של גולן בתקווה כי הילד הקטן ינצל ויזכה בבריאותו ובחיים ארוכים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן