אייל גולן בפוסט מטלטל: ״אני כל כך אוהב את הילדים שלי את כל הילדים שיש לי״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזמר הכוכב אייל גולן החליט לפרסם פוסט מרגש הקשור בילדיו. אז מה הכוכב שיתף ופרסם? הנה כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הזמר אייל גולן ודניאל גרינברג החליטו לפרסם פוסט נוקב ומרגש לעוקבים. וכך, פתחו את דבריהם המשותפים "נמסה מלראות ולדעת כמה מיאלי אוהבת את יאן אח שלה. כשהיא רואה אותו היא קורנת משמחה כשהיא לא רואה אותו היא שואלת לשלומו וזה פשוט כיף גדול עבורי כאמא שמחנכת את הילדים שלה על ערכים של משפחה ואהבה".

כך כתבו "אז נכון, אומנם הם אחים מאותו האבא אך לא מאותה האמא אבל אני תמיד דואגת לדבר עם רון ומיאל על האחים שלהם לפרגן להם ולשבח אותם ולהזכיר להם שהם חמישה אחים ולא שניים. מבחינתי ומבחינתם הם אחים לכול דבר ולאחים יש משמעות מאוד גדולה במהלך החיים הם האנשים שבסופו של יום בעתיר יהיו אלו שתוכלו לסמוך עליהם יותר מעל כולם וחשוב לשמור ולטפח את הקשר הזה מגיל לידה ולחזק כל יום".

עוד כתבו כי "המון פעמיים פונות אליי נשים ושואלות "איך מקבלים ילד שלא שלך?" או "למה אני צריכה לדאוג לילדים שלא שלי?" אז תעצרו בין אתה גבר או אישה ומצב כזה עומד לפניכם בבקשה תפעלו בתבונה וחוכמה ילד הוא ילד לפני ואחרי הכל. ילד מרגיש אהבת חינם וכנות, משחקים לא יעבדו גם אם תנסו. ילד מרגיש אהבת חינם מחזיר אהבה פי מיליון".

לסיום כתבו כי "ממש לא מעניין מי האבא של או מי האמא שלו כל בחרתם לאהוב את אחד ההורים שלו. אם בחרתם בזוגיות עם אדם שהוא בפרק ב' ויש לו את החבילה המבורכת שלו, תבחרו בכל החבילה שלו, ולבחור בחבילה שלו זה לבחור לתת ולהעניק חום ואהבה. לקבל, לקרב ולהעניק ולדאוג ולשמור ולא להפך בשום פנים ואופן. אם לא תקבלו את הילדים של האהבה שלכם אתם פשוט תפגעו בלב שלה וזה לעולם לא יהיה קשר טהור".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן