אמא של גיא איתן: ״ההפקה והגולשים רוצחים את האופי שלו אנחנו לא נעבור על זה בשתיקה״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי משפחתו של מתמודד "האח הגדול" גל איתן פרסמו פוסט בעמוד האינסטגרם שלו שבו השיבו למתקפה כנגו מהימים האחרונים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בני משפחתו וחבריו של דייר האח הגדול, נחלצו להגנתו של גיא איתן. היום, הם פרסמו פוסט נוקב בעמוד האינסטגרם שלו שבו השיבו למתקפה עליו מהימים האחרונים. "הטוב תמיד מתגלה, אתם יכולים להגיד הכל. לקחנו בחשבון – שתיכנסו לנו לסלון, לקרביים, לנבכי הנפש, שתשפטו, שתבקרו, שתאהבו ותחבקו. אבל אם יש משהו שלא נשתוק לו – זה רצח אופי. מסע ההתססה, ההשחרה, הפילוג וה'שחיטה' שעושים לו – לא יהיה".

עוד באותו פוסט כתב בעניין הטענה כי השפיל את עידן ונהג בבריונות כלפיו "שלח שלוש הודעות קוליות בהן מדבר בשבחו של גיא בגילוי לב כן ואמיתי. כן, כן, אותו עידן שנטען שגיא התעלל בו והתנהג כלפיו בבריונות ובאלימות מילולית קשה". עוד הוסיפו כי "בתחילת העונה גיא אמר שאמא לא מגדלת באותה הצורה כמו אבא, אמירה שנובעת מתוך מקום שבו מגיל קטן גיא גדל עם אבא שלי, בדירת רווקים קרירה ותל אביבית עם בירות במקרר וטייק אוואי מלפני שלושה ימים. מה הפכו מזה? גיא הומופוב! שוביניסט! פרימיטיב! אוגה בוגה!!!! לאחר מכן, בויכוח עם אברהם הוא דיבר על ה-DNA של אברהם כאדם שהוא – כמובן שבעקבות צבע עורו זה שויך מיידית לגזענות, אז למה לא? גיא מקבל ומכבד כל אדם באשר הוא".

על העניין כי דחה את סתיו כתבו כי "כשגיא מתחילת העונה דיבר טובות, הרים לסתיו בלי הרף ורק הרעיף מחמאות (בזמן שכולם רבו איתה) -אף אחד לא אמר כלום ובצדק, אולי כי אין זה חריג או ייחודי, בסך הכל עושה הוקרת הטוב ומעריך את האדם שמולו. אך מאז שהמשפט הראשון שסתיו אמרה בבית היה – 'גיא שלי, לא לגעת בו' וגיא הבהיר שהוא לא מעוניין – החל מסע ציד כלפיו. תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר. הצדק עוד יצא אל האור. המסע שלך לא נגמר כאן. נסענו עד אליך לצעוק לך. הרעדנו את הגבעה, הערנו את הבית. עד סוף העולם בשבילך, תנשום עמוק כולנו מאחורייך.
אנחנו, צבא האמת הנצחי שלך". מה דעתכם בעניין? המשפחה צודקת?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן