״אני חף מפשע, המשטרה צריכה להתבייש״ – אייל גולן שובר שתיקה בראיון נדיר לערוץ 24

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזמר המוכשר העניק ראיון בלתי שגרתי ונדיר. בנוסף, הודה לקהל שלא נטש אותו: "זה היה הדבר הכי קל לעשות, יש מלא זמרים אחרים". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם ומזכירה כי הזמר המפורסם אייל גולן החליט בצעד חריג להתראיין לירון אילן בערוץ 24. הזמר המוכשר, סיפר וחשף אודות הנאום קצר שנתן בבלומפילד, על ההתמודדות עם ההכפשות והחרמות נגדו בשנים האחרונות. "קודם הייתי חייב לקהל. הם הלכו אחריי לכל מקום כמו צבא, הייתי חייב להם. עליתי לבמה וניקיתי מעליי 10 שנים רעות".

כידוע, אייל פנה בבלומיפלד לקהל ואמר "תמיד הקפדתי לא לערבב בין המוזיקה ובין חיי האישיים. מגיע לכם לדעת – עברתי עשור קשה מאוד. מבחוץ אני נראה חזק, אבל תדעו שבהרבה מקרים זו הייתה מסכה, ימים קשים, לילות בלי שינה ובעיקר כאב חזק בלב…עברתי משפט שדה, אמרו וכתבו דברים נוראיים ללא קשר למציאות. לא עשו לי שום הנחות, אני בתוך תוכי תמיד ידעתי את האמת וגם אתם ידעתם".

עוד הוסיף כי "בשבוע שעבר זה סוף סוף קרה באופן מוחלט כשהכל נגמר, ובפעם השנייה ובאופן סופי הצדק ניצח. היו הזדמנויות בעבר לסגור את הכל, אבל לא הסכמתי לוותר על האמת שלי." ועל הקריירה של ילדיו אמר כי "אני או אילנית אף פעם לא דחפנו להם מיקרופון לפה ואמרנו להם לשיר. הם הגיעו לגיל שהם יודעים מה הם רוצים, ואם זו הבחירה שלהם זה הכי קסום שיש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן