עומר אדם מטלטל את התעשייה וזורק פצצה שמתפוצצת לכולם בפנים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזמר עומד אדם פרסם סטורי בו כתב על העסק החדש בו הוא שותף "מיזם חדש שהתחיל מרעיון והפך למציאות ומבטיח לכם שהולך לשנות את כללי המשחק בתחום הרכב וישמור בעיקר עליכם". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי פני שנתיים פורסם כי הזמר המוכשר עומר אדם, ואחיו רואי, לוקחים חלק במיזם חדשני. היום, לאחר פיתוח רב הם משיקים את שירות CarPay שאמור לעזור לכל אחד ואחד מאיתנו למכור ולקנות רכבים משומשים. זאת, ללא סיכון. עכשיו, המיזם הופך למציאות ונראה שהזמר מאוד נלהב.

הזמר פרסם סטורי בו כתב "פעם ראשונה שיוצא לי לשתף אתכם בפרויקט שאני עובד עליו מעבר למוסיקה, מיזם חדש שהתחיל מרעיון והפך למציאות ומבטיח לכם שהולך לשנות את כללי המשחק בתחום הרכב וישמור בעיקר עליכם". עוד הוסיף כי "השארתי לינק למי שמעוניין להבין קצת יותר, כנסו דקה, ושהיה לנו בהצלחה בעזרת השם".

מנכ"ל החברה, תומר בר אור אמר כי "כספו של המוכר מאובטח, ומנגד נשמרת לקונה הוודאות כי הבעלות על הרכב תעבור על שמו, או שכספו יוחזר לו. פוטנציאל השוק של מכירות רכבי יד השנייה בישראל הוא עצום עבורנו, מדי שנה נעשות עסקאות בהיקף של למעלה מ-60 מיליארד שקל כשהמחיר הממוצע עומד על 70 אלף שקל לרכב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן