קאמבק? אחרי ביטול החתונה – דור הארוס ומעיין אשכנזי נצפו יחד: ״אנחנו עדין מאוהבים״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בפעם הראשונה מאז ביטול החתונה עם מעיין אשכנזי, דור חי חמו פותח את אשר על ליבו באינסטגרם וכותב "לא הייתי רוצה אמא אחרת לילדים שלי". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת ומזכירה לכם כי כוכבת הריאליטי, מעיין אשכנזי ודור חי חמו הודיעו על ביטול החתונה. זאת, כארבעה חודשים בלבד לאחר שהשניים התארסו בהצעת נישואין מרגשת בפריז. מאז נפוצו לא מעט שמועות על השניים, כולל כאלו שדיברו על כך שהסיבה לביטול החתונה הייתה הפוליגרף שעברה אשכנזי בו חשפה פרטים על עברה הרומנטי.

עכשיו, דור חי מגיב לשמועות בסטורי ארוך שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו ומספר על ביטול החתונה. נציין כי חמו, חגג השבוע את יום הולדתו ה-30, והחליט לעשות סדר בשמועות וכתב את הדברים הבאים "יום הולדת 30 הילד כבר לא ילד. התבגרתי בזכות מישהי שלא מפסיקה לגרום לי לחייך. קצת הצחיק אותי ששאלו אותי אם נפרדנו בגלל הפוליגרף. את מי זה מעניין שהיא בגדה באקס שלה בגיל 18? ומה זה בכלל מעניין מה היה פעם? לא הייתה תשובה אחת של מעיין בפוליגרף שלא ידעתי".

עוד הוסיף כי "לסקרנים, עצרנו את ביטול החתונה רק בגלל שהיו בינינו חילוקי דעות". חמו פירגן ארוכות לארוסתו לשעבר, וסיפר על המעשים הטובים שהיא עושה גם מבלי שהם יתפרסמו והוסיף: "הילדה הזאת זה הדבר הכי רגיש בעולם. אני כל יום מבין כמה היא רגישה וכמה היא אוהבת לעזור כשהיא יכולה, לא הייתי רוצה אמא אחרת לילדים שלי".

לסיום, כתב וביקש כי " תהיו אנשים טובים ותפסיקו עם התגובות הרעות האלה. תכבדו גם דעות של אחרים ואל תאמינו לכל מה שאתם קוראים ורואים. אל תשכחו שגם יש ילדים שרואים את התגובות שלם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן