״הייתי בין מחזר למטרידן״ גיא איתן מהאח הגדול חושף את האמת על הקשר עם האקסית

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שנייה לפני שנכנס לתכנית הריאליטי "האח הגדל", גיא איתן סיפר על העבר המשפחתי המורכב, על הניסיון הכושל לחזור לאקסית המפורסמת נועה בני "נפל לי האסימון שאני חייב להמשיך הלאה, אנחנו לא יחד, אבל האהבה לא תיגמר". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי פחות משלושה שבועות אחרי שנכנס לבית "האח הגדול" הפך גיא איתן, רווק בן 33 מתל אביב, לאחד הדיירים הדומיננטים בבית העונה "אני מכיר את אחת המלהקות, שחשבה שאני דמות מעניינת וניסתה לשכנע אותי להיכנס לבית", חשף שנייה לפני שנכנס לבית המפורסם בראיון שאשר שהה במלון.

"בהתחלה לא הייתי בעניין, אבל אחרי שחשבתי על זה, אמרתי: למה לא בעצם? כל הקרובים שאלו אותי למה ל'אח הגדול'? אתה לא אחד שחושף ונחשף, אתה אוהב להיות לבד. אבל הבנתי שאני רוצה לעבור שינוי. החלטתי שאני נכנס לחוויה הזאת כדי ללמוד על עצמי בתקווה שבסוף אשתנה כאדם".

כאשר נשאל מה היה משנה בעצמו אמר כי "הייתי רוצה לשנות סיטואציה ספציפית אחת: בדרך כלל כשאני יושב עם אנשים שלא מכירים אותי, אומרים לי: 'אתה לא מה שחשבנו'. יש פער בין מה שחושבים עליי ומה שאני משדר ובין מי שאני באמת. חושבים עליי שאני רווק מתהולל, שזה ממש לא נכון. לפעמים חושבים שאני אדם לא נחמד, אבל זה בכלל מביישנות, כי אני לא אוהב לשתף ולקשקש. אני לא מאמין בלבלבל את המוח, לא אוהב תשומת לב. אבל אני יודע שאני הולך לעבור תהליך מסוים בבית 'האח הגדול', ובתהליך הזה אני בטוח שייפתחו דברים".

הפורמט לא מתאים לאנשים שלא אוהבים לדבר. "דומיננטיות היא לא רק בדיבור, אלא גם בשתיקה, ולא תמיד צריך לעשות בלגן כדי לבלוט. אני חושב שזה לא גברי לדבר יותר מדי ובטח שלא לבכות על מה שהיה". מה גרם לך להיות פחות תקשורתי? "יש לי עבר משפחתי מורכב. אחרי יותר מדי זמן שאתה לבד, גם אם אתה רוצה לשתף, אין לך את מי, והיות שאני סתגלן – למדתי פחות לדבר ולשתף ולפתור בעיות לבד". לסיום, נציין כי הראיון הנ"ל העניק איתן לאתר מעריב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן