הלם הלם הלם: הסיבה האמיתית לגירושים של מורן בן אסולין נחשפה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מורן בן אסולין, הצליחה להבעיר את הרשת, אך מצאה את עצמה בעיצומו של הליך גירושין אחרי פחות משנה. כעת, היא פותחת וחושפת על הקשיים שעברה ועל הסיבה לפרידה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אתמול הגיעה אל הרבנות הכלה המוכרת והמפורסמת מורן בן אסולין , אחרי חצי שנה של נישואים, והתגרשה סופית מבעלה. כעת היא חושפת מה הסיבה האמיתית לגירושים, משתפת האם היא מצטערת על הסרטון בחתונה שהפך לוויראלי והאם היא תזמין שוב את עומר אדם לחתונה הבאה שלה?

אסולין שיתפה וחשפה אודות התחושות לאחר הגירושין בראיון למעריב ואמרה כי "הכל בסדר, התגרשנו אתמול אבל אני מרגישה בסדר גמור, מתרכזת בעצמי בעשייה מוברכת בקליניקה המהממת שלי לטיפולי אסתטיקה בקרית גת". על השאלה מדוע התגרשו ענתה כי "האמת שעברתי תקופה של דכאון עם עצמי, בעקבות ניתוח פלסטי שעשיתי באף ולא צלח, שבזכותו אגב פתחתי את הקליניקה שלי כדי שאף בחורה לא תעבור את מה שעברתי".

עוד הוסיפה כי "אם אפשר למנוע טיפול קטן בהזרקה במקום לשכב במיטת הניתוחים. זה קרה לפני שנה וחצי ומאז עברתי סדרה של ניתוחים כדי לתקן, ברוך השם היום אני אחרי. אבל המצב הרגשי שלי והדיכאון השפיע על המערכת יחסים שלי עם בעלי, ועל עוד דברים בי שכבו, זה שפתאום הייתי במקום חלש ונמוך אבל לאט לאט התחזקתי ומשהו בקשר שלנו השתבש וכבר לא היה אותו הדבר בעקבות השינוי שעברתי".

אז האם בן אסולין תזמין את עומר אדם לחתונה הבאה שלה? זו תשובתה "וואלה זה לא תלוי רק בי, אלא גם בבן זוג שלי, אבל אם זה תלוי רק בי אז אני בוחרת בעומר אדם עוד מיליון פעם. כל זה לא יכל לקרות בלעדיו, אבל בואו נזכור שאני הייתי השחקנית הראשית". ולסיום, על הסרטון המדובר שהופץ בחרה לענות "ממש לא מצטערת על הסרטון, זאת הייתה חתונה פרטית שלי, לא אני בחרתי להדליף את זה החוצה. , אנשים נכנסו לי לוריד, אמרו לי שאני וולגרית, זה לא שבאתי להתראיין בטלוויזיה וככה דיברתי, זאת הייתה חתונה פרטית שלי ולא אשמתי שהסרטון הופץ. וחד משמעית אני לא מצטערת על זה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן