אבל בעולם הבידור: שחקן מאד אוהב ומפורסם מת לפני מספר דקות

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי השחקן האמריקאי האהוב, שזכור בעיקר כג'ורג' ברגר בסרט "שיער" וכדמות הראשית בסדרת הטלוויזיה "אוורווד", נהרג בתאונת דרכים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי השחקן האהוב, טריט וויליאמס, המוכר בזכות תפקידיו כג'ורג' ברגר בסרט "שיער" וד"ר אנדרו בראון בסדרת הטלוויזיה המצליחה, "אוורווד", נהרג אמש בתאונת דרכים כאשר רכב על אופנוע בגיל 71. "טריט היה מלא באהבה למשפחתו, לחייו ולמלאכתו, והוא תמיד דאג לעשות הכול בצורה הטובה ביותר", מסרה משפחתו לאתד מאתרי החדשות.

עוד הוסיפה המשפחה כי "לכל מעריציו דעו שטריט העריך את כולכם. בבקשה תמשיכו לנצור אותו בליבכם ובתפילותיכם". אמרגנו של הכוכב אמר כי "הוא נהרג אחר הצהריים. הוא פנה שמאלה או ימינה, ואז מכונית חתכה אותו. אני פשוט הרוס. הוא היה הבחור הכי נחמד שיש, וכל כך מוכשר. הוא היה שחקן של שחקנים – יוצרי קולנוע אהבו אותו, והוא היה הלב של הוליווד מאז סוף שנות ה-70". הוא היה כל כך גאה בתפקידים שעשה השנה. הוא כל כך שמח מהעבודה שמצאתי לו. הייתה לו קריירה מאוזנת".

לסיום, נציין אודות הכוכב המנוח כי וויליאמס נולד במדינת קונטיקט שבארצות הברית, בשנת 1951. הקריירה ארוכת השנים שלו התחילה כבר בשנות ה-70, אז שיחק בהופעת הבכורה שלו במותחן Deadly Hero. ב-1979, הקריירה שלו נסקה כשגילם את ג'ורג' ברגר בסרט "שיער", שהתבסס על המחזמר בברודוויי. התפקיד זיכה אותו במועמדות ראשונה לגלובוס הזהב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן