ממשיך לעוף על עצמו: רוי מ״האח הגדול״ חושף למה הוא ודיאן שוורץ נפרדו

מערכת פורטל "עומרי חיון, מדווחת לכם כי דייר "האח הגדול", רוי רייניש, אשר הודח בהדחה הראשונה התייצב אל מול המצלמות לראיון מסכם לאחר הדחתו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הדייר רוי רייניש הוא כאמור המודח הראשון מבית "האח הגדול" כעת, התייצב המודח אל מול מצלמות תכנית הבידור ואמר בין הייתר כי "המסע שלי עוד לא נגמר. היה לי עוד מה לתת". בנוסף, התייחס לקשר שלו עם הדיירת לין, ואמר כי "לין מדהימה, יש לנו משיכה נורא נורא חזקה זה משהו שאי אפשר היה להתכחש אליו ואני מחכה לפגישה שלנו אחרי".

עוד דיבר וחשף אודות הפיגוע ממנו ניצל בעודו היה ילד קטן אשר שהה שם בחופשה "זכורות לי סצנות נוראיות. אבק, הריסות אנשים פצועים וצרחות. מה שעניין אותי באותו הרגע זה הרצון לחיות". כתוצאה מאותו האירוע, בתור ילד סבל מהצקות ומבריונות "פחדתי לדבר, היו לי טיקים בפנים וגמגמתי. חוויתי חרם חוויתי אלימות, היו כל פעם מציקים לי".

לסיום, רייניש סיכם וחשף ודיבר אודות האקסית שלו דיאן שוורץ ואמר כי "הייתה לי אקסית אחת שהרגשתי אלייה באמת דברים חזקים. הקשר שלנו נגמר בגלל פער בערכים. פער במקומות שאנחנו מגיעים מהם. פער בראיית העולם. לא הייתי חוזר אליי. כרגע טוב לי ואני נהנה מהלבד שלי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן