האקסית של גיא איתן מהאח הגדול: לא אהבתי מה שגיא אמר מותר לסתיו להסתובב איך שבא לה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי נועה בני, בת זוגתו לשעבר של משתתף "האח הגדול" גיא איתן מדברת לראשונה על הכניסה שלו לבית ומגיבה על השיח שלו עם סתיו קצין, ממנה ביקש לא להסתובב ברחבי הבית בבגד ים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי נועה בני, השותפה של נטע אלחמיסטר למותג בגדי הים כיכבה לא מעט בשבועות האחרונות בכותרות, לאור הכניסה של בן זוגה וארוסה לשעבר גיא איתן לבית הכי מדובר במדינה. לאחר כשש שנים שהשניים היו יחד, חלקו קורת גג ואף היו אמורים לעמוד תחת חופה הם נפרדו ומאז כל אחד המשיך לדרכו.

כאן המקום לספר לכם כי לפני כשבועיים נכנס איתן ל"אח הגדול" ונחשף בפני כל המדינה. אחרי תקופה בהן לא הגיבה ולא דיברה על הכניסה של איתן לריאליטי, התייצבה הבוקר בני במסעדת רביבה וסיליה באירוע השקת מותג הקוסמטיקה ג'ייד והגיבה לראשונה על העניינים. בין היתר אמרה כי "שמעתי על זה קצת לפני, אני לא צופה באח הגדול ובריאליטי בכלל".

עוד אמרה כי "אני מאחלת לו המון בהצלחה. עברו המון שנים שאנחנו לא ביחד, כמעט שש שנים אני בטוחה שהוא עבר המון, אני עברתי המון ומאחלת לו רק טוב". עוד הגיבה נועה על עניין השיחה המדוברת שלו מול סתיו ואמרה כי "שזו אמירה קצת קשה בעייני, למה לא? יש בריכה כולן עם בגדי ים, למה שהיא לא תסתובב בבגדי ים? אני לא רואה בזה משהו לא בסדר זה לגיטימי לגמרי. מה זאת אומרת, הוא הולך עם בגדי ים שם? אז אני חושבת שגם היא יכולה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן