דרמה בתעשייה??? מי מנסה לסכסך בין עומר אדם לאייל גולן?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזמר עומר אדם הגיע עם פמליה ענקית בליווי מאבטחים להופעה במצעד הגאווה וספג את הדברים הבאים "בושה וחרפה עומר אדם, עלה לו הפיפי לראש".

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אחד האמנים האהובים והמצליחים בישראל, עומר אדם, הופיע בסוף השבוע האחרון בחגיגות מצעד הגאווה שהתקיימו בתל אביב כחלק מחודש הגאווה אותו חוגגים כעת בארץ. הפורטל, נחשף לתיעוד שעלה לרשתות החברתיות, בו עומר אדם מוקף בפמליה ענקית של אנשים שסובבים אותו.

כמו גם מאבטחים צמודים שמגיעים איתו לעבר הבמה בהופעה הגדולה, עורר את זעמם של הגולשים ברשתות החברתיות. בעמוד הטיקטוק "עומר אדם המלך", הזמר ספג תגובות קשות במיוחד. כך למשל כתב אחד העוקבים: "שומרים עליו כאילו ראש השב״כ, כולה קווקזי שעיר מהדרום, על מי כל הדאווין הזה?!?", אחד אחר כתב: "בא לי להקיא קול של עורב בחיים לא תגיע לרמה של אייל גולן".

עוקבים נוספים כתבו נגד עומר אדם: "בושה וחרפה עומר אדם", "עלה לו הפיפי לראש", "אפשר לחשוב ראש הממשלה בא, בשביל מה כול הפוזה", "יכול לעלות לבד לבמה בלי פמליה כאילו מי הוא", "איזה אבטחה מי ישמע אייל גולן", ועוד ועוד תגובות רעות נגד הזמר, שידוע שמגיע עם הפמליה שלו להופעות ובאופן כללי, נמצא איתם על בסיס יום יומי וגם הגיע לא פעם עם מאבטחים לאירועים כאלה ואחרים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן