מצמרר: שניר וספיר מ"האח הגדול" עשו סולחה וכל הדיירים לא מפסיקים לבכות! צפו!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הבחינה בצמד האחים, שלא דיברו והיו בנתק אחד עם השנייה במשך למעלה משישה חודשים, ישבו לשיחה בבית "האח הגדול". כל הפרטים

מערכת הפורטל הבחינה כי הדיירים בבית "האח הגדול", שניר בורגיל וספיר בורגיל דיברו הלילה, זאת לאחר שלא דיברו אחד עם השנייה במשך כשישה חודשים. ספיר, אמרה בתוכנית כי הריב קשור למערכת יחסים קודמת של אחיה. בשיחה הקצרה שניהלו השניים, הם נראים יושבים ביחד, ושניר אומר: "אל תשכחי שביום שהיית צריכה ממני אוטו דבר ראשון שעשיתי היה לצאת מהעבודה".

לפני כניסתה אל בית "האח" ספיר אמרה וחשפה כי "כל התהליך הזה היה מאוד מאתגר וקשה. בלי קשר לאחי, הלכתי לעשות אודישן ל'האח הגדול' כי רציתי להיכנס לבית, עשינו אודישן יום אחרי יום. הוא לא ידע שגם אני עשיתי אודישן. אנחנו בית שתמיד רואים את התוכנית ומארחים אנשים להקרנה של 'האח הגדול'. מאוד הופתעתי שהוא התמיין לתהליך הזה. וגם הבנתי שיש לי כאן הזדמנות לתקן את המצב בינינו"

עוד אמרה דאז כי "אני יודעת שאני יכולה להיות דיירת מאוד מעניינת, יש לי הרבה מה להציע לא רק בגלל הריב עם אחי. אני מרגישה שזכיתי בלוטו. כאחת שצפתה בתוכנית לראות, לחוות ולהיות במטבח, מבחינתי זה טיול, זו חוויה. מעבר לפרס שיכול לשנות לי את החיים". עוד נוסיף ונעדכן כי בראיון שהעניק טרם כניסתו אל התכנית, אמר שניר כי "אם מישהו יעצבן אותי, יהיה לצוות הרפואי מה לעשות". עוד אמר באותו הראיון כי יש לו התפרצויות זעם מפעם לפעם. צפן בקטע הקצרצר שנלכד במצלמה:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן