חני נחמיאס נחשפת: כל הפרטים על בן הזוג החדש שצעיר ב-9 שנים?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי השחקנית וכוכבת הילדים בת ה-64 בזוגיות חדשה ומפתיעה במיוחד בביצה עם הזמר־שחקן יהודה אליאס בן ה-55. כל הפרטים

חני נחמיאס, השחקנים וכוכבת הילדים האייקונית, נמצאת בתקופה אישית מרגשת במיוחד, כאשר ב-TMI דווח כי היא בזוגיות חדשה ומפתיעה במיוחד בביצה עם הזמר־שחקן יהודה אליאס. לשאלה הבאה על חייה הזוגיים ענתה כי “ההתעסקות בחיי הפרטיים לא נעימה לי. שיהיה לך יום נפלא ורק בריאות". יש לציין כי יש פער של 9 שנים בין השניים, לטובת נחמיאס בת ה-64, כאשר אליאס עדיין בן 55 בלבד.

בעבר, נחמיאס התראיינה למגזין "את", במסגרתו היא התייחסה לאורח החיים שלה וחשפה טיפ לחיים בשלווה ובשלום עם עצמך: "הגעתי לגיל שאני מוציאה מהחיים שלי בלי לחשוב פעמיים את כל מה שמעיק עליי, מפריע לי, לא נכון לי ושואב ממני אנרגיות. את לא עושה החלטות כאלה ברגע, זה אפקט מצטבר, ורגע אחד שובר את גב הגמל".

"היום אני סופחת מהסביבה שמחה ורוגע, ויחד עם חצי ציפרלקס ביום החיים שלי מסודרים. אין לי שום פחד של לבד, אני בוחרת מתי להיות לבד ומתי לא. אני עובדת יותר ממה שחשבתי שאעבוד בגיל שלי. לפני הקורונה הרגשתי עייפות החומר ותחושה שבא לי לתלות את הנעליים, אבל ככל שחלף הזמן התחלתי להתגעגע לעשייה וזו מתנה גדולה להרגיש שאת רצויה ומבוקשת. אני מודה על זה", הוסיפה נחמיאס.

בחודש שעבר, השחקנית השתתפה באירוע ראשון של הארגון "תגלית" באתונה, בשיתוף ובחסות שגריר ישראל ביוון ואיחוד הקהילות היהודיות ביוון. מטרת האירוע לחזק את הקשר בין הקהילה היהודית במדינת למדינת ישראל והישראלים הרבים הגרים ופועלים ביוון, עם חזרת ארגון תגלית לפעילות אינטנסיבית במסגרתה עשרות אלפי צעירים יהודיים צפויים להגיע לארץ עוד השנה. הזמר יהודה פוליקר הופיע לראשונה על אדמת יוון כשבקהל זמרים יוונים ידועים ביניהם חאריס אלקסיו, גדולת זמרות יוון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן