הלם בתעשייה: בר כהן ונופר מור חוזרות לבית “האח הגדול”

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שתי כוכבות “האח הגדול” שביניהם היה גם ביף מתוקשר ברשתות החברתיות, בר כהן ונופר מור הולכות לשתף פעולה כנגד כל הציפיות וזה הולך לקרות כבר לרגל העונה החדשה של הפורמט. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בר כהן ונופר מור אומנם לא השתתפו יחדיו באותה עונה של “האח הגדול”. אך בעבר המעט רחוק, כשנופר הייתה דיירת ובר הייתה הרבה לפני המעמד. בר יצאה עליה במילים קשות וחריפות ברשת, דבר שהוביל לפיצוץ ברשתות החברתיות בינה לבין נופר. מאז השתיים הספיקו להתפייס ובר אף ציינה בפני עוקביה:“נופר תמיד הייתה עבורי ה-דיירת של האח הגדול".

עוד הוסיפה כי "ואם כתבתי איזה פוסט בלי הרבה מחשבה לפני שנים אז כתבתי – לא ראיתי או זוכרת את הפוסט אבל נראה לי שהשפה הייתה בדיוק השפה שאתם מכירים כאשר אני באש." עכשיו מתברר כי השתיים צפויות לאחד כוחות ולהשתתף בתוכנית הלייט נייט שתלווה את העונה הקרובה של “האח הגדול”. השתיים צפויות להיות חברות פאנל בתוכנית “אח לילה” לצד כוכב הרשת נדיר אליהו.

לסיום, על פי הפרסומים שעלו היום ברשתות החברתיות, התוכנית צפויה לעלות לשידור ממש בקרוב והיא תשודר פעמיים בשבוע בשעות הלילה. שי לי שינדלר וקווין רובין ינחו אותה לצד הפאנל המדובר. בר שיתפה לעוקביה לצד הפרסומים על השתתפותה בתוכנית:“האינבוקס מתפוצץ אז כן, ישר אחרי שנגמר השידור אהיה שם, נפגש. בהצלחה לדיירים, נא להתנהג איך שבא לכם.”

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן