רעידת אדמה בבית ״האח הגדול״ – סתיו קצין מודה בשידור חי ״שקרתי אני לא בת 23 ויש לי ילדים״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שידורי ערוץ26 הופסקו למספר רגעים (ערוץ האח הגדול) מנגד, הדיירת סתיו קצין חשפה בפני הדיירים את כל האמת אודותיה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי היום, ליתר דיוק בשעה האחרונה, הופסק השידור בערוץ26 למספר רגעים (הערוץ בו משודרת תטכנית הריאליטי האח הגדול בלייב) מאידך, הדיירת הצבעונית סתיו קצין סיפרה וחשפה לדיירי הבית אודותיה. נזכיר כי בהתחלה קצין אמרה להם שהיא בת 22. כעת, קצין חשפה את האמת כי היא אוחזת בטייטל גרושה ובת 33 ובנוסף, היא אמא במשרה מלאה לשני ילדיה.

כאן המקום לציין ולהזכיר כי קצין, היא דמות צבעונית ומסקרנת. בעברה הרחוק השתתפה בתכנית הריאליטי המצליחה "היפה והחנון" בחלוף השנים התרחקה מאור הזרקורים ואף התחזקה לטענתה בענייני הרוח והדת. בראיון שפורסם אמש לאחר כניסתה אל בית "האח" סיפרה וחשפה כי הילד שלה לומד בחינוך דתי וכובש כיפה וכי היא עצמה נורא מחוברת לדת ונוטה למסורתיות. בנוסף, אמרה כי היא מחפשת זוגיות ואהבה אך לא תקיים יחסים אינטימיים בתכנית.

מערכת הפורטל צופה הדוקה בערוץ 26, נראה שאט אט כי קאסט המלוהקים מתחיל להתאקלם לעובדה שהם בתכנית הריאליטי הנצפית במדינה והרוחות מתחילות לגעוש. כמובן, נמשיך לעדכן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן