מעיין אשכנזי חושפת באומץ "בגדתי בבן זוגי, הייתי עם אישה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכבת האח הגדול לשעבר, מעיין אשכנזי, ניצבה בפני אתגר הפוליגרף של 'הדו"ח היומי' ברשת 13, והתפרקה בדמעות לאחר שנאלצה לחשוף כי בגדה באחד מבני זוגה לשעבר ובנוסף, כי ניהלה קשר רומנטי עם אישה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אחרי שאוהד בוזגלו ניצב בפני אתגר הפוליגרף של 'הדו"ח היומי' ברשת 13 וסיפק מספר תשובות מפתיעות ומסעירות אודות חייו האישיים, כולל מספר תשובות אינטימיות במיוחד, היום (שני) הגיע תורה של חברת פאנל התוכנית, כוכבת האח הגדול לשעבר, מעיין אשכנזי, להתחבר לפוליגרף בשידור חי והתוצאות – מפתיעות, מסעירות ואינטימיות אפילו יותר מאשר התשובות שסיפק אוהד בוזגלו.

מעיין אשכנזי, שפרצה לברנז'ה ולתודעה הציבורית הישראלית כאשר השתתפה בעונה השמינית של 'האח הגדול', מהווה חלק קבוע ומשמעותי בפאנל של 'הדו"ח היומי' ברשת 13 כבר זמן רב ונראה שגם היא לא ציפתה לספק פרטים כל כך אישיים ולהיחשף בצורה הזו בשידור חי. כאשר נשאלה האם בגדה באחד מבני הזוג שלה אי פעם, אשכנזי התלבטה מעט, ולאחר מספר שניות השיבה 'כן'.

בנוסף, לאחר מעיין נשאלה גם האם אי פעם הייתה עם אישה, כאשר גם הפעם, נראה שלא רצתה לחשוף את האמת, אך בסופו של דבר השיבה 'כן' גם לשאלה הזו וגרמה להלם גדול בפאנל. לאחר השידור העלתה חברתה לפאנל, לירון רביבו, סטורי ובו נראית מעיין אשכנזי בסערת רגשות של ממש כאשר היא בוכה ונראית כמי שמנסה עדיין לעכל את מה שקרה, כאשר רביבו גם כתבה: "וועליה, ככה היא הגיבה אחרי הפוליגרף".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן