און רפאלי חושף הכל על הפרידה משחר חיון

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הכוכב הצעיר שעבר לאחרונה פרידה מבת הזוג שחר חיון הצטלם לקמפיין, וסיפר מה הוביל לסיומה של מערכת היחסים: "אני לא פגוע, אני אוהב אותה. היא מדהימה". כל הפרטים

מערכת הפורטל עם הסיפור הבא. אנחנו מכירים את און רפאלי כבר כמה תקופה ארוכה, עוד מאז שהיה רק אח של. בשנים האחרונות הוא מככב בסדרות וקמפיינים והוא אף פעם לא אהב לדבר על חייו האישיים. כעת כשהוא ושחר חיון נפרדו ובצל שמועות על תרגיל יח"צ לקידום סינגל, הוא סיפר לנו על התחושות והסיבות לפרידה: "לפעמים אוהבים ויום אחד זה הולך לצד השני", אמר.

חיון, שהפכה לבת בית אצל הרפאלי'ז פיתחה קשר מיוחד ועמוס סרטוני טיקטוק עם בר. "אני לא רואה בזה בעיה. שתמשיך להתאמן עם בר, שיהיו חברות", סיפר און. בסוף השבוע האחרון מאניה ג'ינס צילמו את קמפיין קולקצית הערב 2023 וכמובן לשם כך גוייסו הפרזנטורים ג'וזי זירה, סטפן לגר, צ'רון שרי קפטן מכבי חיפה ורפאלי, שעורר את הכי הרבה עניין.

"שורד את התקופה. התגובות על הסינגל מעולות. אגב, הסינגל נכתב לפני שהכרתי את שחר. ביני לבין שחר בדרך מקרית השיר תואם את הסיטואצייה עם שחר. לצערי המערכת היחסים נגמרה "בבום". מבחינתי אהבנו, והתקופה נגמרה, אנחנו נשאר חברים. אני לא מרגיש פספוס עם שחר ואני לא פגוע. פחות מעוניין לשתף במה הוביל למה. אין סיכוי לקאמבק".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן