בר כהן חושפת את הקשיים הגדולים בחייה "מתוסכלת! עבר תקופה לא קלה!"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בר כהן שהשתתפה בעונה האחרונה של האח הגדול, הגיעה לגמר וכמעט ניצחה בו, למרות שהסתפקה במקום השני, בר קיבלה אהבה גדולה ויצאה עם זוגיות שמחזיקה עד היום יחד עם אליאב, נושא שעלה לא מעט עוד בבית האח הגדול הוא בנה ליאו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי במהלך העונה בר קיבלה ביקורת לגבי הכניסה שלה לאח הגדול, בזמן שליאו בנה מחכה להם בבית, בר לאורך כלל הדרך הייתה שלמה עם ההחלטה להיכנס לבית, אלא שעכשיו היא חושפת את הקשיים שהיא עוברת מאז האח הגדול עם בנה ליאו, במהלך סשן שאלות ותשובות באינסטגרם היא נשאלה על כך.

בר כהן נשאלה: "יש רגעים שקשה עם ליאו, שהם לא רק כיף וצחוקים?", היא החליטה לענות בהרחבה: קשה, חיים שלי. יש רגעים שאני מתוסכלת
או שואגת. תזכרו שאני לא מצלמת אותו צורח, הוא בדיוק כמו הילד שלכם. בוכה, עקשן, לא רוצה לפעמים כלום. לא רוצה לישון, לא רוצה להתעורר, לא רוצה לנעול נעליים, ולא נוח לו כלום. "

בהמשך בר התייחסה לאח הגדול: "בכללי, ליאו שלי עבר תקופה לא קלה מאז שיצאתי מהאח." היא הוסיפה: "המון שינויים, ועד היום אני מתמודדת איתו, בונה איתו יחד את הביטחון שלו מחדש. זה שלידי או ליד אליאב הוא בשיאו, לא אומר שבכל מקום קל לו. הוא עבר לא מעט, אז לא לחשוב שהוא כזה מאמי או בטוב כל הזמן, כי זה לא המצב". ואיך זה מתקשר לאליאב טעטי?! בר מחליטה לחשוף הכל על הקשר והתגובה של ליאו!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן