הלם: בגיל 43 רותם כהן הפך לאבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזמר ואשתו הביאו לעולם בן בכור. על הלידה, הודיע כהן ברשתות החברתיות עם תמונה מרגשת: "רק הכרנו כבר הבאת לי ולאמא שלך את המתנה הכי גדולה בעולם הזה, להיות ההורים שלך". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הזמר רותם כהן ואשתו שי שגיא הביאו לעולם בן ראשון. על הבשורה המשמחת הודיעו השניים בפוסט ברשתות החברתיות. "רק הכרנו כבר הבאת לי ולאמא שלך את המתנה הכי גדולה בעולם הזה, להיות ההורים שלך", כתב הזמר בפוסט, "מבטיח לעשות הכל בשבילך, ואלמד אותך כל מה שאני יודע, ואני אעשה הכל כדי שלא תחסר לך טיפה של אהבה".

כאן, המקום להזכיר ולציין כי כהן ואשתו נמצאים בזוגיות קרוב לשלוש שנים, כאשר בדצמבר 2021 הציע כהן נישואים והשניים נישאו שבעה חודשים לאחר מכן. שנה לאחר מכן, דצמבר האחרון, הודיעו השניים כי הם מצפים לילד ראשון. בחודש דצמבר האחרון הודיעו השניים כי הם מצפים לילד ראשון. "מי שלא מוציא בזמן, מוציא את הילד מהגן", כתב כהן לצד תמונה משותפת של השניים.

מערכת הפורטל מתזכרת כי כהן ושגיא החלו את דרכם הרומנטית לפני קרוב לשלוש שנים. בדצמבר 2021 כרע הזמר ברך והציע נישואים והשניים נישאו שבעה חודשים לאחר מכן. לסיום, מאחלת לזוג המשך הצלחה בזוגיות. וכמובן בהורות הטרייה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן