הבן של אייל גולן מרגש בסינגל חדש: "בלי לומר מילה"

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אחרי שריגש עם סינגל הבכורה "הכאב שלך יחלוף" ועם הביצוע ליום הזיכרון של "כאב של לוחמים", היום משחרר ליאם גולן סינגל שני. הקליפ ומילות השיר בפנים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אחרי ההצלחה הגדולה של הסינגל הראשון שלו "הכאב שלך יחלוף" שהגיע ל-1.6 מיליון צפיות ביוטיוב וכיכב בתחנות הרדיו, ואחרי שריגש את המדינה בביצוע המיוחד שלו ליום הזיכרון לשיר "כאב של לוחמים" שלא הותיר עין יבשה, כעת מוציא הזמר ליאם גול סינגל חדש.

הבן של אייל גולן ממשיך את דרכו המוזיקלית בסינגל מרגש ובוגר יותר שמכניס אותנו לעומקה של מערכת יחסים, החששות, ההחלטות, התהיות והמסקנות שמגיעות בלי צורך לומר מילה. ואלו מילות השיר: "אל תבואי אליי 12 בלילה ותגידי לי הכל מלמעלה כמה זה כואב ככה בלי לומר מילה את שונה" רואים לך בעיניים את כאן לבינתיים ואין בתוך הלב שלך מקום פנוי לשניים וזה הסוף של הסיפור לך יש כאב ראש ולי יש לב שבור.

איפה את זה מתסכל חברים אני שואל מחזיק בהם חזק כי עוד שנייה אני נופל כולם חושבים אני חזק הם לא רואים אותי עכשיו לאט נסדק בתוך הבלגאן
את מתקרבת ואומרת זה מסוכן לא טוב להיות לבד איך לעזאזל אני כבר שואל בנית לך בניינים והמגדל שלי נופל וכלום איתך כבר לא צפוי ואיך הלב שלי נפל אצלך שבוי בתוך הבלגאן את מתקרבת ואומרת זה מסוכן לא טוב להיות לבד". מערכת הפורטל חוזה הצלחה מסחררת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן