הלם: רב מוכר שאל מי זאת נועה קירל – וככה היא הגיבה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בטיסת חזור של נועה קירל מהאירוויזיון, התיישבה ליד הרב הראשי של גוש עציון, אלא שהוא לא הכיר אותה בכלל ושאל אותה לשמה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי זוכת המקום השלישי באירוויזיון, נועה קירל, נחתה הבוקר בנתב"ג, כשהיא זוכה לקבלת פנים חמה בארץ. אלא שכעת נחשף מקרה שאירע לזמרת בדרכה בטיסת החזור ארצה, במהלכה פגשה את הרב של גוש עציון מספר מושבים לידה, וחשפה בפניו מה עשתה בבוקר התחרות. הרב של גוש עציון שהיה בטיסה עם הזמרת המפורסמת ולא ידע מי זאת נועה קירל, שיתף תמונה שלהם יחד וכתב על פגישתם.

"אני על המטוס ועל כל המסכים כתוב 'כל הכבוד לנועה, גאים בך'. ראיתי מישהי במושב הסמוך אליי, שאלתי אותה את יודעת מי זאת נועה? והיא אמרה 'זו אני'. אמרתי לה: 'אז מה עשית? מדוע יש שלטים לכבודך?', והיא אמרה: 'זכיתי במקום השלישי באירוויזיון'. שאלתי אותה: 'מה שם משפחתך?' והיא התפלאה שלא זיהיתי אותה, 'נועה קירל'".

עוד כתב והוסיף: "ואז היא ואמא שלה התחילו לספר לי שהסבא היה רב וסופר סתם ונועה אמרה שבאירוויזיון בבוקר אמרה ברכות השחר, ושלא הפעילה פלאפון בשבת. סיפרתי לה שאני הרב של גוש עציון, ואם יש לה שאלה היא יכולה לפנות אליי, היא התרגשה וביקשה את מספר הטלפון שלי. עשתה סלפי ושלחה לי את התמונה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן